• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pääsiäispupun metsästys PKSEUTU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McFail
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bolt sanoi:
Smurffeilla kiima-aika. Eli nopeusvalvonta tehoviikko. Todennäköisesti painottuu pääteille, mutta kaiken varalta mökötän kotona.

Smurffeilla kiima-aika, en ole kuullutkaan :blink: Juu, älkää saako sakkoja :bye:

-Jukkis- sanoi:
Tunnetaan motoristien keskuudessa nimellä Bemis eli Bembölen kahvitupa, yläpihalle pyörä parkkiin, semmoinen hiekkatien pätkä siinä sivussa...

kiitos:grin: olen aloittanut harrastuksen yksikseni niin eihän tollasia ole kukaan kertonu.

Hei, täällä olis kanssa yksinajelia.Liittynnyt orgiin 2 viikkoo sitten,ja odotan kovasti letka-ajeluita.:orgmp:

caoho sanoi:
kiitos:grin: olen aloittanut harrastuksen yksikseni niin eihän tollasia ole kukaan kertonu.
Pahoittelen epäselvää selitystä. Ärsytti jo ketjua avatessa kun en muistanut bemböleä. Vasta eilen kun ajoin paikan ohi. :no:

McFail sanoi:
Pahoittelen epäselvää selitystä. Ärsytti jo ketjua avatessa kun en muistanut bemböleä. Vasta eilen kun ajoin paikan ohi. :no:

no kyllä mulle saa selittää ja opastaa ihan kädestä pitäen jos joku varmaan viittis. ja puhun varmaan ihan kaikkien aloittelijoiden/uusien puolesta :right: bembölessä nähdään, tuun siihen 13.30 jälkeen punaisella monsterilla :orgmp2:

Kiitos caocho j oranssi 10r. Oli oikein mukavat ajelut! :orgmp3: Kun kävi ilmi että asut naapurissa niin nakkaa caocho numero yksityisviestil jos haluut useemminki lähtee cruisii :orgmp:

Juu kiitos munki puolest! Oli tosi mukava kokemus orgilaisten ajeluista! Tälläsii lisää nii uskaltautuu aloittelevat kuskit mukaan touhuun.:p

Bolt sanoi:
Smurffeilla kiima-aika. Eli nopeusvalvonta tehoviikko. Todennäköisesti painottuu pääteille, mutta kaiken varalta mökötän kotona.

Räyskälän lentokentän kupeessa bongattu eilen n.12 mp-poliisia, ja kentällä niitä oli lisää.

Boxereissa jarruraita samoin kuin tiessä, kun siellä mutkilla fiilistelin yksin forssaan päin :grin:

Selvisin boxereiden vaihdolla :thumbsup:

Back