Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin kyllä lähteä ajamaan veturiksi tai vaikka jarruksi mutta en ala vetämään mitään kesäleiriäWaille sanoi:Toi otsikko vähän niinku huutais pupua veturiks.![]()

Waille sanoi:Toi otsikko vähän niinku huutais pupua veturiks.![]()

pupu sanoi:Oon rauhotettu, ei mua saa metsästää![]()

pupu sanoi:Oon rauhotettu, ei mua saa metsästää![]()
Bolt sanoi:Smurffeilla kiima-aika. Eli nopeusvalvonta tehoviikko. Todennäköisesti painottuu pääteille, mutta kaiken varalta mökötän kotona.
mennään ihan varovasti, ihan vähän vaan ajelee 
...ja jälkipelit sitten sakkokertymäketjussaMcFail sanoi:hahmennään ihan varovasti, ihan vähän vaan ajelee
![]()
McFail sanoi:Anywho, ei näytä tästä tulevan mitään. Ilmoitan tässä ja nyt, että olen lähdössä ajamaan peruspaikalta pe 14 aikaan. Olisi kiva nähdä muistakin kuskeja![]()
Missä tää "peruspaikka" on? En oo hirveesti Orgin ajoihin osallistunut.Kahvitupa espoo. Katso keskustelun avauskirjoitus.caoho sanoi:Perjantai sopii mulle. I'm in jos ei ihan tuhatta ja sataa ajetaMissä tää "peruspaikka" on? En oo hirveesti Orgin ajoihin osallistunut.

caoho sanoi:Perjantai sopii mulle. I'm in jos ei ihan tuhatta ja sataa ajetaMissä tää "peruspaikka" on? En oo hirveesti Orgin ajoihin osallistunut.
-Jukkis- sanoi:Anyhow, minen tuu teirän kaa.