• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pääsiäispupun metsästys PKSEUTU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McFail
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääsiäispupun metsästys PKSEUTU

Olisiko kiinnostuneita letkan vetäjiä pääsiäisajoihin PK-seudulla.
Lähtöpaikkana esim perinteikäs kahvitupa / huoltoasema Espoon ja Kauniaisten rajamailla. Parisataa kilometria lenkkiä esim Sipoon suuntaan, kiinnostuneita? :jippikaijee:

TouRinki lähtee Sunnuntaina Sipoosta, kutsu tulee foorumille huomenna torstaina!

Waille sanoi:
Toi otsikko vähän niinku huutais pupua veturiks. :p
Voin kyllä lähteä ajamaan veturiksi tai vaikka jarruksi mutta en ala vetämään mitään kesäleiriä :tyhmäminä:
Olen itsekkin sunnuntain varattu joten pe tai la päivällä aikaa olisi varmaan monella kuskilla. Kelikin näyttää hyvältä! Sovitaan aika ja paikka ja siellä brainstorm mitä tehdään. Comprende?:shoot:

Smurffeilla kiima-aika. Eli nopeusvalvonta tehoviikko. Todennäköisesti painottuu pääteille, mutta kaiken varalta mökötän kotona.

Bolt sanoi:
Smurffeilla kiima-aika. Eli nopeusvalvonta tehoviikko. Todennäköisesti painottuu pääteille, mutta kaiken varalta mökötän kotona.

hah :grin: mennään ihan varovasti, ihan vähän vaan ajelee :;):

Anywho, ei näytä tästä tulevan mitään. Ilmoitan tässä ja nyt, että olen lähdössä ajamaan peruspaikalta pe 14 aikaan. Olisi kiva nähdä muistakin kuskeja :bisseä:

However, onko TouRingissa joku ongelma? Hyviä reittejä ollu mun mielestä. Edit: niinjoosunnuntai.

McFail sanoi:
Anywho, ei näytä tästä tulevan mitään. Ilmoitan tässä ja nyt, että olen lähdössä ajamaan peruspaikalta pe 14 aikaan. Olisi kiva nähdä muistakin kuskeja :bisseä:

Perjantai sopii mulle. I'm in jos ei ihan tuhatta ja sataa ajeta :cruising: Missä tää "peruspaikka" on? En oo hirveesti Orgin ajoihin osallistunut.

caoho sanoi:
Perjantai sopii mulle. I'm in jos ei ihan tuhatta ja sataa ajeta :cruising: Missä tää "peruspaikka" on? En oo hirveesti Orgin ajoihin osallistunut.
Kahvitupa espoo. Katso keskustelun avauskirjoitus.:sad:

caoho sanoi:

Tunnetaan motoristien keskuudessa nimellä Bemis eli Bembölen kahvitupa, yläpihalle pyörä parkkiin, semmoinen hiekkatien pätkä siinä sivussa...

Anyhow, minen tuu teirän kaa.

Back