• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pääsiäis ajelut? Pk-seutu (2009)

Heurekan parkkis sounds like a suunnitelma. Mut todennäkösesti löytää aikasemminkin sieltä läheltä, Tikkurilan tehtaan portilta. Saa tulla sinnekin moikkaamaan jos kehtaa.

Minä kun tääl syrjäseudulla oon ni tiiä ees missä Heureka on..
blush.gif

tikkurilaan löydän ,mut oisko siellä sitten jotain paikkaa missä tavata? vai onko se Heureka miten kaukana tiksistä?

Kokeile karttahakua Kuninkaalantie 5-7, Vantaa. Kehä 3:n kupeessa.
Jos tosiaan löydät Tikkurilaan niin oot todellakin lähellä
smile_org.gif

Mä lähden suuntimaan loivien mutkien kautta tammisaareen parin tunnin päästä. Jos joku haluaa rauhallista beesiä(sisäänajo), liittyy seuraan.

mikäs ois se kellonaika jolloin pitäs olla siellä Heurekalla? en usko itse myöskään ehtiväni ennen 15 ainakaan. ehkä suht lähelle sitä kuitenkin

Me voitas kurvailla tuonne Heurekan parkkikselle ½ kolmeksi. (Bren edit. tai siis mitä todennäköisemmin vähän jälkeen puoli kolme, kun mä olen niin hidas pukee. Kiits. Niin ja akkukin on vielä eteisen lattialla...)

Kaik käy
smile_org.gif

Yritän olla siel ennen kolmea mut mielellään viihdyn siel vaik kuin pitkään!
Kiva kun Mika ja Bren tuutte kans  
thumbs-up.gif

Ok. Nomuthei, läjäännytään sinne Heurekalle kaikki sit sillain mallia omaa tahtia, pyritään olemaan kaikki paikalla kolmen pintoihin tai jotain. Siinä nyt kuitenkin menee tovi jos toinenkin paikanpäällä. Ja nyt on ainakin sovittu että meikäläinen käy noutamassa Itä-Vantaa-haasteellisen ihmisen siitä naapurista ja tuon pelipaikoille. Mut sehän ei teitä haittaa, leikitte sitten keskenänne sen aikaa
biggrin.gif

Vasta huomasin , että kokousta suunnittelette.

Kaupassakin piti käydä.. no huomennakin ehtii.

Täytyy vaan ettiä lämmintä päälle ja kurvailla paikalle.

062802moto_prv.gif

Kiesus että meinas tulla kylmä kun ajelin tuolta Heurekan parkkikselta kotiinpäin...

Kiitos kaikille osallistuneille. Ajoharjotteluhan luonnistui mukavasti vaikka vähän vilponen sää olikin
biggrin.gif
Heittelen ne muutamat kuvitukset jotka räpsin reissun aikana niin kaiken kansan nähtäville tuossa illan/yön aikana.

Kiitos Mintulle hyvästä ideasta ja muillekin osallistumisesta.
smile_org.gif

Tuli kyllä tarpeeseen tuollainen pyöritys ja aika hyvin siinä parkkiksella pyöriessä pysyi lämpimänäkin. Storörenistä palatessa alkoi olla sormet kohmeessa, joten ei kyllä kovin pitkää lenkkiä olisi muutenkaan tarjennut ajaa.

kiitos minunkin puolesta,näin ensikertalaiselta
smile_org.gif

kotia mennessä meinas talousnakit olla suhteellisen jäässä. loppuilta meneekin sit lämmitellessä peiton alla.
seuraavaa kertaa odotellessa

Jes! Hyvää seuraa oli  
smile_org.gif

Voi kun semmosen sauna-nimisen systeemin omistais...
Eli ei kun seuraavaan kertaan!

Juu, kivaa oli "pyöritellä"
tounge.gif

Onpahan sit tämän kesän letka-ajotkin mun osalta alotettu.

Olin muka pukeutunu riittävästi, mut hiukan meinas vilu tulla.

Missä se kesä viipyy. (kax kuukautta jo huhuiltu kevättäkin.. )

062802moto_prv.gif

Noniin. Luvatut kuvitukset reissusta. Vähän myöhässä, mutta kuitenkin. Vois opetella ehkä räpsimään enemmänkin kuvia joskus  
tounge.gif

Esteradan hämmästelyä
IMG_1661small.JPG

Mitenkäs tuosta ny pitikään ajella?
IMG_1662small.JPG

"Se oikealle pyörähtäminen on jotenki hankalampaa"
IMG_1663small.JPG

Meneekö leveäksi?
IMG_1664small.JPG

Kaasua, kytkintä, jarrua, jalkaa, eiku...
IMG_1665small.JPG

Näin sitä mennään
IMG_1666small.JPG

Storörenillä kahvittelut
IMG_1667small.JPG

Nätisti rivissä
IMG_1668small.JPG

Semmosia tälläkertaa.

Back