• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paasiainen goes Parnu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lisätty myös aloitusviestiin.

Torstain porukan lähtö treffit klo 7:00

ABC

Mechelininkatu 5
00100 Helsinki

Osa perjantain porukasta ainakin on lähdössä Tallink 10.30 lähdöllä ja paluu Tallink 16.30 lähdöllä sunnuntaina
:orgmp2:

Suzu-ukko sanoi:
Lisätty myös aloitusviestiin.

Torstain porukan lähtö treffit klo 7:00

ABC

Mechelininkatu 5
00100 Helsinki

Pitäis vielä se lautta tilata...
Huh hitsi...munhan pitää lähtee niin aikaisin että mä olen muuttunut ajon aikana jääkalikaksi :itkupilli:
KÄÄK :D

Smurffis sanoi:
Pitäis vielä se lautta tilata...
Huh hitsi...munhan pitää lähtee niin aikaisin että mä olen muuttunut ajon aikana jääkalikaksi :itkupilli:
KÄÄK :D

Tilaas nyt se kellunta Tallinnaan ja eiköhän lämpökin palaile jos ei muuten niin Irish coffeen avulla :thumbup:

Weeble sanoi:
Keleistä riippuen mahdollisesti torstaina kaksi eri reittiä majapaikkaan. Näistä lähempänä lisää

Ajatteliko joku ajaa Lihulan kautta?

Itsellä on ollut tapana pysähtyä Trahter Birgitissä kahvilla ja sytyttää kynttilät siihen tien penkalle.

Entä onko perjantaille kovinkin monta Ring24 menijää?

Näyttää vahvasti siltä, että nuo mun Germanian kaiffarit ei pääsiäiseksi Pärnuun kerkeä.

Joten siellä keskustassa olis pari petipaikkaa vapaana pikkurahalla.

Privalla tavoittaa.

Sepä alkaa olemaan viikko ja sitten puetaan lämpimästi ja hurautetaan Pärnuun :thumbup:

HUOM HUOM!!

TORSTAIN porukan treffi paikka vaihtuu. Uusi paikka on Neste Salmisaarenkatu 2.

Tuossa makupalana Turku & Pärnu, lähteenä Foreca. Vituttaa kyllä jo ihan omastakin puolesta. Ei mun mopedi starttaa tuossa säässä.

meteogram.php

meteogram.php

Back