• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paasiainen goes Parnu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suzu-ukko sanoi:
Mää ymmärrän mää ymmärään kuka ei turusta tahtois pois. Nyt ois vaan lomaa tarjolla ja sosiaalista tapahtumaa jopa moikkaamista tarjolla ja siihen haastan. Takas joutuu sit palaamaan...Turkuun ...

Haaste oli tietty Turkulaisille mut vastaan omasta puolesta. Vaik en ookkaan Turust. Laitoin lomahakemuksen 3 kertaa, aina tuli pumena takaisin. Pääsiäinen on kuulemma joku perhe jutska:blink:

marko.fzs sanoi:
Haaste oli tietty Turkulaisille mut vastaan omasta puolesta. Vaik en ookkaan Turust. Laitoin lomahakemuksen 3 kertaa, aina tuli pumena takaisin. Pääsiäinen on kuulemma joku perhe jutska:blink:
Mulla tuli kans hakemukset hylättynä takaisin..:banned: mutta meni läpi ku reissu on vaan perjantaista sunnuntaihin..:grin:

Suzu-ukko sanoi:
Pitäiskö munkin kysyy lupa?

Tarkoitatko, ettet ole vielä käynyt syväanalyyttista mutta tunneälyllistä keskustelua tästä retkestä peilikuvasi kanssa?! :ohmy: Eikä lupaa ole näinollen myönnetty... :right:

Mä harkitsen vakavasti...
EN harkitse enää... 150€ kolmesta yöstä, no tänks!

Go-Za sanoi:
Mä harkitsen vakavasti...
EN harkitse enää... 150€ kolmesta yöstä, no tänks!

Huomaan sinkku kommenttisi... Katos kun olis toiseen sänkyyn kaveri niin mitäs se silloin maksais :right:

Maurin huoneessa ois toinen sänky vapaana vink vink.

Masan.. Smurffiksen kans...vink vink....

Plus että tuo hintasi oli huoneesta missä oma wc ja suihku kun totuus on se että yleiset wc:t ja suihkut on parempia ja niitä on monia.

Tein niinkuin aloitusviestin ohjeissa sanottiin eli kattelin booking.com... Sieltä sai tommosen hinnan.

Go-Za sanoi:
Tein niinkuin aloitusviestin ohjeissa sanottiin eli kattelin booking.com... Sieltä sai tommosen hinnan.

Tuu sinne mun keskustakortteeriin, niin saat petipaikan kolmeks yöks lauttalippujen hintaan.

(jos sulla sattuu olemaan tuonne varustamoiden suuntaan suhteita, ni se on win/win)

Go-Za sanoi:

To-su majoitus kustantaa sen 60€/nokka jos on kaks huoneessa. Tai jos oman vessan haluaa ni 75€. Eise nyt hirveen kallista oo. Halvempaa ku kevätkokouksen omenamajoitus mitä Go-za toisessa langassa kauppaat.

Suzu-ukko sanoi:
Tere tulemas!

2 herraa ja samassa huoneessa? to vai pe?

Joo, 2 ukkoa samassa huoneessa. Ollaan tulossa Reiman kanssa nopeille kypäräkaljoille. Tullaan LA aamupäivälautalla ja lähetään jo SU iltapäivälautalla.
Tommoinen nopea pikavisiitti..
-Jyki

Back