• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pääsetkö käyttämään pyörää talvella ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pääsetkö käyttämään pyörää talvella ? - - vai jopa ajamaan ?

• En näe pyörääni koko talven aikana

Ääniä: 0 0,0%
  • Näen pyörääni, mutta käynnistäminen on mahdotonta

• Pyöräni on jossain ja sitä käytetään silloin tällöin talven aikana

• Pääsen itse käynnistämään pyörääni joskus

• Pääsen itse käynnistämään pyörääni aina kun haluan

Ääniä: 1 50,0%
  • Pääsen ajamaan ja käynnistämään pyörääni joskus

• Pääsen ajamaan ja käynnistämään pyörääni aina kun haluan

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Sijainti
Tampere
Itselläni on kerrostalo-asunnossa lämmin parkkihalli. Siellä pääsee hyvin ajelemaan ja tuhoamaan loputkin pinnat takiksesta talven aikana. Toisinaan tulee vain pidettyä käynnissä, mutta kyllä aika usein tulee harjoiteltua hidas-ajoa yms.
062802jumpie_prv.gif
Tulis jo kesä
062802moto_prv.gif

Kylmässä tallissa se mopo on uinumassa. Jos tarpeeksi lauhat ilmat sattuu niin ilman muuta nesteitä vähän kierrätetään(muutamia kertoja talvessa). Mopo pysyy kuitenkin kiltisti pukillaan siihen asti kun tiet on sulat.
blush.gif

Triple seisoo / talvehtii kaverin eteisessä, ja starttaaminen onnistuu ulko-ovella aina kun on tarvis.

No pyörä on tallissa. Saanhan mä sillä pihalla ajella sillon ku haluan ja saan sen käynnistää myös silloin kun haluan.
062802jumpie_prv.gif

Tallissa ja näen ne joka päivä. Lisäksi piikkirengas Kotarienska että voi ajella millon haluttaa.
Ei valittamista
biggrin.gif

P.S. Ollut loisto ajokelit tänä talvena!

Tuosta puuttuu vaihtoehto:

Pyöräni on niin pieninä palasina pitkin tallia että käynnistys tai saati sitten ajaminen on sula mahdottomuus.

Kesä se lähenee. Onneksi on aina viimetinka ja pari edeltävää yötä saattaa osat nippuun.

Toisinaan pääsee näkemään, mutta käynnistämään ei pääse... Kyllä tää talvi valitettavan pitkältä tuntuu...
sad_orig.gif

pyöräni on jossain....toivottavasti tallessa....keväälle se on luvattu mulle taas toimittaa huollettuna ja puunattuna ja akut latingissa....riittää mulle...talvella tehdään muuta...kuten esimerkiksi tää talvi menee vaan ihmetellessä ja nilkkaa parannellessa.....eipähän työt rasita...
wink.gif

Pyörä faijan tallissa. Pääsen hiplaamaan/laittamaan/nysväämään/jne/jne milloin haluan
smile_org.gif
Paikalla myös kaverin pyörä, jos sitäkin tekee mieli räpellellä vaikka salaa  
tounge.gif
. Tosin se Kasawika joten pieni pelko on ollut, että siitä tarttuu jotain rikkoutumisgeenejä luotettavaan Yamahaani  
tounge.gif

Kuhan vaan ajelee 100 km tonne maalle ja laittaa jollain bensaa kaasareille ( tankki + katteet menossa maalauksille ) niin pääsee käyttää kun haluaa
smile_org.gif

Pyörä tallissa vieressä, joten pääsen käynnistään milloin haluan...nyt viikonloppuna pääsin ajamaankin, tosin vain korttelin ympäri.

Pääsee käynnistään milloin tahansa kumppanin työpaikan hallissa, siellä se lepäilee muuten hallin nurkassa...
smile_org.gif
inlove.gif
sport05.gif

Mietiskelen tässä että jokohan se on valmistunut tehtaalta...

Back