J-PS sanoi:![]()
Voisiko joku insinööri valaista ekonomia että WTF on "round oval"???
-jp-
Sse on enduro, sama mihin suuntaaan heiluu niin ilamnvastustus on sqma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-jp-
Rekkamasa sanoi:Mulla on Tourmax joka on aika pitkälle sama. Se ainakin on sellanen puoliovaali, oli alkuun mulle tosi tosi tiukka, jopa melkein epämukavaksi asti mutta muotoutui sitten sopivaksi, aluksi puristi poskia tosi pahasti kun pisti maskin alas. Leukaremmi on kans tosi lyhyt, jouduin pujottelemaan sen silleen et sain sen päädyssä olevan ommellun kohdan ihan siihen soljen juureen että se riitti painamatta.
Lopputulemana on hintaisekseen hämmästyttävän hiljainen kun istuu napakasti.
Maskimekanismi sitten tarvii kaks kättä että lukittuu, ei voi vaan puottaa alas niinkun vanhassa nolanissa.
Mulla on tuo is-max 2 vaihtoehtona nro 2 mutta hyvä kun kerroit tuosta lasiongelmasta. Vai olisiko yksi koko liian pieni? "Owners widely report that the IS-Max 2 is a comfortable helmet. When you buy one, you may find that it requires a fitment size up as a number of owners report having to return it for a size larger (so make sure you buy from a retailer that has a no-quibbles replacement policy) but once you’ve got the right size, you should be happy with the level of comfort offered by the IS Max 2." Tässä ehken vinkkejä rillipäille: http://billyscrashhelmets.co.uk/tag/glasses/terppa23 sanoi:Kiinnostaisi tuo tässäkin ketjussa esiintynyt Cabergin Tourmax, mutta onpahan vaan vaikea kypärä härmästä löytää. Cabergin sivujen mukaan välitys on tällä hetkellä Nakkilan pyörällä ja mopolla, mutta tuolta ei Tourmaxia ainakaan nettisivujen mukaan löydy. Eli onkos joku onnistunut tätä Pirkanmaan alueelta Bongaamaan. Edellisen hjc is-max kakkosen ostin huolellisen sovittamisen jälkeen. Persiilleen meni silti, tunnin pystyy ajamaan ja sitten alkaa lasit panamaan ohimoilta jotta taku lähtee. Piilareilla siis mennään. Osaisiko kukaan kyseisen kypärän omistaja antaa valistunutta arviota sopivuudesta aikas lailla pallon muotoiselle kuupalle?
-jp-
Caberg on nykyään Sumekon kamaa.
Vai olisiko yksi koko liian pieni?
terppa23 sanoi:Tuossa uskossa minäkin olin, mutta sivuiltansa ei löydy mitään mainintaa asiasta.
Kypärä istuu ilman laseja kuin hanska käteen. En viitsisi päässä hölskyvää pottaa ostaa pelkkien lasien takia. Ilman laseja tuo on mainio potta joskin ehkä hieman painavahko.
Hyvä kun tuli tosiaan tuo lasiongelma ilmi, unohdan tuon kakkosvaihtoehdon eli is-max 2. Ykkösenä mulla on ollut Caberg Duke (on siis sama kuin Tourmax mutta ilman lippaa) joko Italian väreissä tai musta/oranssina mutta pitäisi löytää vähintään tuo shape-tieto. Sovitus olisi tietysti parempi vaihtoehto mutta missä?terppa23 sanoi:Kypärä istuu ilman laseja kuin hanska käteen. En viitsisi päässä hölskyvää pottaa ostaa pelkkien lasien takia. Ilman laseja tuo on mainio potta joskin ehkä hieman painavahko.
tst sanoi:Hyvä kun tuli tosiaan tuo lasiongelma ilmi, unohdan tuon kakkosvaihtoehdon eli is-max 2. Ykkösenä mulla on ollut Caberg Duke (on siis sama kuin Tourmax mutta ilman lippaa) joko Italian väreissä tai musta/oranssina mutta pitäisi löytää vähintään tuo shape-tieto. Sovitus olisi tietysti parempi vaihtoehto mutta missä?
terppa23 sanoi:Tuossa uskossa minäkin olin, mutta sivuiltansa ei löydy mitään mainintaa asiasta.
Kiitoksia, täytyypä poiketa! Laaduttomuus, paino ja suhinatkin ovat pelkkää plussaa, tuntuu ihan omalta.wanico sanoi:Sovitus mahdollista Juurakkotiellä.
Siinä 200m Kehäkessalta pohjoiseen.
Istuvuus on ainakin mun kuulaan erinomainen, eikä rillitkään haittaa, kun toppauksissa on ura rillipäitä varten.
Laaduttomuus, paino ja suhinat tulikin jo mainittua tuolla edellä.
Toisaalta kun kypärä on halpa, niin sen raaskii vaihtaa useammin.