• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

P-Suomi/Org goes Mp-näyttely 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonniin, minun laskujen mukkaan reissuun jälellä ennää 1,5 yötä...:jippikaijee: Miten kukin ite nukkuu tai laskee...:p Reppu on jo pakattu, eikä taatusti nestehukka pääse yllättämmään, jos vaikka bussia(rotteloa) joutuisi keskeisen Suomen ylämäisä vähän tuuppaamaan... Nooh, eipä maalailla mittään seinille...vielä:D Eikös niitä juomalasteja ylleensä kuleteta etelästä pohojosen suuntaan??:rant: No tehhäänpä kerrankin poikkeus:häähää:

H-hetki alkaisi pikkuhiljaa lähestymään. Matkamestareiden bussissa ei ole varsinaista "viihde-elektroniikkaa", joten ajattelemani viihdyttävät m-p aiheiset dvd yms matka-ajankulut eivät onnistu. ( Ellei joku sitten keksi jotain). Tokihan juttua, laulua, naurua, ym, piisaa. :)

Eiköhän me viihdytä ilman dvd laitteitakin :) voihan se kyllä olla ettei jaksa koko matkaa nojailla siihen tankoonkaan :D
Kohta mennään!! Sori mut mä unohdin lainata niitä kuikkia töistä :(

bikerbabe sanoi:
Eiköhän me viihdytä ilman dvd laitteitakin :) voihan se kyllä olla ettei jaksa koko matkaa nojailla siihen tankoonkaan :D

Ei se mitään, tenat mukaan:)- Vielä ehtii hommata, ja lämmittää kummasti... vähän aikaa:thumbup:

bikerbabe sanoi:

Nojailla ja nojailla, kävi nimittäin niin, että sattui mittavirhe ja tangosta tuli molemmista päistä liian lyhyt. Mutta, no hätä, laitetaan se penkkien väliin vaakatasoon. Koreografiat menee tietysti kyllä nyt uusiksi. :)- Eipä kerkiä aamulla kukko kiekaista, eikä sika pieraista, ko met jo ryykäämmä messubussiin tukkaputkella. Selevästi hyvä päivä tulossa. :D

Viimeksi muokattu:
kallokas sanoi:
Nojailla ja nojailla, kävi nimittäin niin, että sattui mittavirhe ja tangosta tuli molemmista päistä liian lyhyt. Mutta, no hätä, laitetaan se penkkien väliin vaakatasoon. Koreografiat menee tietysti kyllä nyt uusiksi. :)- Eipä kerkiä aamulla kukko kiekaista, ko met jo ryykäämmä messubussiin tukkaputkella. Selevästi hyvä päivä tulossa. :D

Mulla kyllä pysyy koreografia ihan samana oli tanko missä asennossa vaan. Mähän voin joko mennä makaan sen päälle tai alle, siinä mun "nojailut" :right:
Voi olla ettei repee niin monet leviksetkään :thumbup:
On muuten luvannu lumisadetta koko matkalle, et saa nähä millon ollaan perillä :no:

bikerbabe sanoi:
Mulla kyllä pysyy koreografia ihan samana oli tanko missä asennossa vaan. Mähän voin joko mennä makaan sen päälle tai alle, siinä mun "nojailut" :right:
Voi olla ettei repee niin monet leviksetkään :thumbup:
On muuten luvannu lumisadetta koko matkalle, et saa nähä millon ollaan perillä :no:

Motoristit eivät surkuttele perillepääsyä tai edes määränpäätä, pääasiahan on että ollaan matkalla...:grin: Ei ole enään montaa tuntia H-hetkeen:thumbsup: Kyllä tämä tästä, hiljaa hyvä tulee... Malttakaahan vielä pikkuisen aikaa pysyä housuissanne:p Minä myös...

Riveri sanoi:
Motoristit eivät surkuttele perillepääsyä tai edes määränpäätä, pääasiahan on että ollaan matkalla...:grin: Ei ole enään montaa tuntia H-hetkeen:thumbsup: Kyllä tämä tästä, hiljaa hyvä tulee... Malttakaahan vielä pikkuisen aikaa pysyä housuissanne:p Minä myös...

Eipä oo housuja enää tänää malttanu jalassa pitää :jpstyle:
Se on hyvä että porukalla asenne kohillaa, ettei pienet lumipyryt mitään haittaa, päästäänhän me sentään matkalle :cruising:
Ja kyllähän me ainaki jatkoille ehitään :WAZAAP:

bikerbabe sanoi:
Eipä oo housuja enää tänää malttanu jalassa pitää :jpstyle:
Se on hyvä että porukalla asenne kohillaa, ettei pienet lumipyryt mitään haittaa, päästäänhän me sentään matkalle :cruising:
Ja kyllähän me ainaki jatkoille ehitään :WAZAAP:

Ei näillä ilmoilla kyllä ilman housuja tarkene! Bussissa saattaa asiat kuitenkin olla toisin.
Ja mitä pieneen lumisateeseen tulee niin eihän meillä oo mitään hätää ku kuskiki on pohjosesta päin. toista se ois jos etelästä ois kuski niin jäis matkakin tekemättä.

Jeswe sanoi:
Ei näillä ilmoilla kyllä ilman housuja tarkene! Bussissa saattaa asiat kuitenkin olla toisin.
Ja mitä pieneen lumisateeseen tulee niin eihän meillä oo mitään hätää ku kuskiki on pohjosesta päin. toista se ois jos etelästä ois kuski niin jäis matkakin tekemättä.

On vahva kuljetus ammattilainen, veteraani tai nuorukainen, tai ratissa railakas nainen, näin Orggi pysyy pyörillään..:thumbup: Usvaa putkeen, niin eikhän se isokirkko sieltä ala ilmestyä.

Jahans... lähtö lähestyy... joskopa sitä tuossa saunois ja ottas vielä pikku unet ennenkö lähen woortilla kaahailemaan lähtöpaikalle :boring:

Kai tässä pienet päikkärit pitää vielä ottaa ennen lähtöö ettei tuu kaikkia matkaeväitä syötyä

No ehkä ihan muutama nestemäisenä, mutta ajatelin kuitenkin olla ihan ihmisiksi siihen neljään saakka ja sitte tipahtaa kerralla hetkeksi bussin penkille

Viimeksi muokattu:
Joko on bussissa tunnelmaa? Helsingissä on normaali kaaos ku vähä tulee lunta. Finskin Embraer ei ollu woortti, tuulilasin lämmitys ei toiminu, joten joutuivat buuttaamaan koko romun pariin kertaan ennenku alako sulamaan. Siis eros woorttista siinä, että alako toimimaan, woorttiin ei ois auttanu buuttauskaan.

Bussissahan on tunnelmaa ku tusinassa kynttilöitä. Alkumatka meni arpapelillä ja tuurilla näkyvyyden ollessa nollissa, mutta Jyväskylän jälkeen alko kirkastuun (parit kunnia kierrokset liikenne ympyrässä)... Tankotanssi on ollut menestys ja uutena lajina löydettiin ilmakitaran p-suomen mestaruustaiston. Musiikista on vastannut hintatasoon sopiva jenkka ja kuskin korvia raastava rokki.

Messureissu on heitetty, eikä kyllä lähetä uudelleen, ennen ko taas ensivuonna. "Burggi Ossilla" reissattiin ja hyvä oli veto (Ovista ja ikkunoista). Persettä poltti ja käteen veti. :kääk: Kiitokset messuporukalle iloisesta seurasta ja kiitokset Marikalle reissun järjestely touhuista :polonen:. Messuilla riitti näkemistä ja Orggibileissä kokemista. :D Ossia tuuletetaan välillä ja jengi raaputtaa arpoja, että päästäis Man-saarille (muttei Ossilla.) :D

Liitetiedostot

• M-p messut 2014 005.jpg
    M-p messut 2014 005.jpg
    90,3 KB · Katselut: 81
  • M-p messut 2014 010.jpg
    M-p messut 2014 010.jpg
    93,5 KB · Katselut: 82
Back