• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

P.F.I. Bike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IlDuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäisi mennä piipahtamaan ym. liikkeessä Italiassa tuossa Elokuun alussa.
Ongelma vain on se että en löydä Tompastani (GO 710) kartasta osoitetta.
Webbisivujen mukaan osoite on:
P.F.I. di Daprà Luigi
Via Bronese 13
27043 Broni (Pavia)
Osaisikohan joku avittaa mikä on sopivan lähellä Tompassa ?

..pienen googlauksen jälkeen tulin samaan tulokseen kuin kaikas,

Via Bronese viittaa kai Strada Statale Bronese:een, 617-tiehen?

Edellisen kerran kun Luigilla kävin, niin ei ollut Tomppaa vielä silloin.

Ekalla käyntikerralla tehtiin siten, että Luigi tuli siihen Bronin keskustaan hotelli Liroksen pihaan. Siihen on helppo osata, kun vaan tiputtaa moottoritieltä pois, niin se hotelli on siinä ihan nenän edessä.

Ei muuten ole mikään kaksisen kokoinen kylä.

Luigille muuten kannattaa sopia tapaaminen etukäteen, että on mies paikalla.

Kyllähän tuo paikka löytyy kartalta. Osoite vaan hämää.
Haluaisin vältää sitä että harhailen ympäriinsä etsien oikeaa paikkaa. En ole koskaan käynyt siellä. Alla on joku vuokra-auto ja tullaan Bibionesta, missä ollaan 1 vko lomalla.

Jos joku joka on Tompalla käynyt siellä, voisi vielä avittaa.
Tapaaminen on jo sovittu. Yritän ehtiä katsomaan ostamaani pyörää ennenkuin se rahdataan Suomeen.

Tapaaminen on jo sovittu. Yritän ehtiä katsomaan ostamaani pyörää ennenkuin se rahdataan Suomeen.
Jos et itse kuskaa sitä pyörää pois sieltä, niin Luigia kannattaa pyytää paketoimaan se pyörä sellaiseen uuden pyörän pellistä kantattuun kuljetuskehikkoon.

On paremmat saumat saada se vauriotta Suomeen.
Tuo paketointi aiheutti ko. pyörän kohdalla melkoisen episodin.
Kirjoittelen tänne koko stoorin, kunhan pyörä on saatu kotiin.

Luigi on ollut erittäin avulias minua kohtaan ja tehnyt mahdolliseksi koko hankinnan.

Jos et itse kuskaa sitä pyörää pois sieltä, niin Luigia kannattaa pyytää paketoimaan se pyörä sellaiseen uuden pyörän pellistä kantattuun kuljetuskehikkoon.

On paremmat saumat saada se vauriotta Suomeen.
Tuo paketointi aiheutti ko. pyörän kohdalla melkoisen episodin.
Kirjoittelen tänne koko stoorin, kunhan pyörä on saatu kotiin.

Luigi on ollut erittäin avulias minua kohtaan ja tehnyt mahdolliseksi koko hankinnan.
Luigi on ihan asiallinen kauppamies.

Muutama pyörä on tullut häneltä ostettua.

Hyvä valokuvaaja tosin, mutta kyllä ainakin minä olen saanut rahoilleni vastinetta.

Hinnatkaan ei ole mitään "apteekin" hintoja ja järjestelyt pelaa suorastaan epäitalialaisesti
biggrin.gif

Back