• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

P(ää)K(ii)-LCTLYL-ajo 9.10.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Lauantaina, 9.10 herran vuonna 2010 klo 10:30 startataan kohti lihapiirakka-parasiittia.. vai oliko se paratiisia... No ihan sama.

STARTTI SIIS 9.10.2010 KLO 10:30 HYRYLÄN SHELLILTÄ.

Kiskastaan retee lenkki, reteellä porukalla jonnekin tuonne: *osoittaa sormellaan karttaa*.

Jos on märät tiet tai sataa, unohdetaan koko homma.

Yllätyksiä ei ole kummemmin luvassa, tuttuja takuumutkia senkin edestä.

Mikäli mopedilla ajoa ei ole tullut juurikaan treenattua niin haravoi ennemmin pihasi, liian pitkä matka ja pimeä tulee liian varhain että ehtisimme turvallisesti valoisan aikaan takaisin isolle kirkolle.

Etenemme siis suht normaalilla PK-rytmillä, kuitenkin vuodenaika ja sen erityisvaatimukset huomioiden.

Voi piru ku on klo 14 pojan synttärit. Mutt... jos letka lähtee tänne Paimioon päin niin teoriassa sitä kyllä kerkein alku mutkiin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
tounge.gif

Koska olen n*******ä ja tykkään r*****a kaikesta mahdollisesta; en tule. Tai saattaa olla vain etten pääse
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Tylsää teillä kuitenkin on
smile_org.gif

[ ] Joo
[X] EI

Panin mun beben jäähylle kevääseen saakka. Ei halua edes micro grammaa suolaa pyörän päälle. Riski saada sitä alkaa kasvamaan exponentiaalisesti kauden oikeaa loppua kohden.

Loistavaa kurvailua teille
buttrock.gif

Älkää nyt kuitenkaan LCTLYL. Vaikka minkäs se skorppionikaan pistäessään voi, pakko tehdä mikä pakko...

-M

Kurvailkaahan vaan tänne varsinais-suomen suuntaan, et päästään markon kans messiin, jookosta vaan, pliis
bowdown.gif

No tohon aikaan oon varmaan Tallink Prinsess paatilla ihan töttöröö, joten menkää te jotka kynnelle kykenette. Mä voisin varmaan lähtee su n. klo 16:00 aikasintaan mopottimen kyytiin.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Mä taidan olla ajannu sen paratiisin ohi edellisenä päivänä ja nautin mökin valmistelemista talviteloille. Harmi kun on vaan kesämökki, ei talvimökkii.

Pitäkää hauskaa ja ajakaa varovasti. Lauantaina lähtee pyörä talviteloille. Näihin kuviin ja tunnelmiin päättyi tän vuoden ajot...

ELI SIIS STARTTI HYRYLÄN SHELLILTÄ LAUANTAINA 9.10 KELLO 10:30.

PALUU VALOISAN AIKANA. MATKAA TULLEE NOIN 300 - 350 KILSAA JA ETENEMME TUTULLA PK-RYTMILLÄ, TOSIN VUODENAIKA JA SEN VAATIMUKSET HUOMIOIDEN.

KAIKKI REMPSEÄHENKISET MOTORISTIT OVAT TERVETULLEITA MUKAAN MATKAAN. TÄMÄ AJO PÄÄTTÄÄ OMALTA OSALTANI TÄMÄN VUODEN VEDOT.  
062802moto_prv.gif

Täytyykin varoa teitä huomenna, jot tuonne itään olette menossa. Kotilolla meinasin lähteä Luumäelle mökille ja ajattelin näyttää pikkusen mutkateitä, joita ollaan vedetty. Letkaa ikävämpi ohittaa nääs
tounge.gif

Täytyykin varoa teitä huomenna, jot tuonne itään olette menossa. Kotilolla meinasin lähteä Luumäelle mökille ja ajattelin näyttää pikkusen mutkateitä, joita ollaan vedetty. Letkaa ikävämpi ohittaa nääs  
tounge.gif
ei vaan otat tietty harjan mukaan autoon ja paat akkas luuttuamaan kaikki mutkat missä on irtotauhkaa että saadaan ladata kahva maassa rauhassa
thumbs-up.gif

ei vaan otat tietty harjan mukaan autoon ja paat akkas luuttuamaan kaikki mutkat missä on irtotauhkaa että saadaan ladata kahva maassa rauhassa  
thumbs-up.gif
Heii toihan kullostaas ihan suunnitelmalta, paha juttu vaan et suurinpiirtein samoihin aikoihin lähdetään liikkeelle. Mut joo ei auta kaasua vaan niin ennen teitä menen.
Harmittaa kyllä pikkuisen ettei mopolla pääse teidän mukaan, kauden vikalle vedolles.

ELI SIIS STARTTI HYRYLÄN SHELLILTÄ LAUANTAINA 9.10 KELLO 10:30.

PALUU VALOISAN AIKANA. MATKAA TULLEE NOIN 300 - 350 KILSAA JA ETENEMME TUTULLA PK-RYTMILLÄ, TOSIN VUODENAIKA JA SEN VAATIMUKSET HUOMIOIDEN.

KAIKKI REMPSEÄHENKISET MOTORISTIT OVAT TERVETULLEITA MUKAAN MATKAAN. TÄMÄ AJO PÄÄTTÄÄ OMALTA OSALTANI TÄMÄN VUODEN VEDOT.  
062802moto_prv.gif
Nymmää ymmärrän miltä noista "oikeista" Inkerin Suomalaisista
tuntuu.. kun ei oo kotimaata, eikä oikeen kuulu mihinkään  
biggrin.gif
.

No... valitsen "puoleni"... ja lähden "ajamaan" mopolla.
Imasin vielä Virtaheposen peesiin
biggrin.gif
+( W-P )
Huomiseen  
062802jumpie_prv.gif

Nonnii, te meinaatte ajella huomen, minä en ko messuille joudun... Mutti meinasin että meen aamukaffelle Hyrylän Shellille kelli 9:15. Jos joku on aamuvirkku niin tulkaa hölöttään sinne vähän aiemmin
thumbs-up.gif

Back