- Sijainti
- "Papin kaulus"
lähinnä touring-mallin kengistä.Eli tekköökö mittää ko.monoilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onksne ne gore-mallia olevat kisabootsit? Sellaset kiinnostais muakin jos vaan olis rahaa...Itsellä se enemmän kilpamalli ja erittäin tyytyväinen olen ollut sijoitukseen!
Ostin semmoiset viime huhtikuussa ja ajelin yli 20tkm viime kesänä. Ne ovat ensimmäiset varsinaiset moottoripyöräilyjalkineeni, vaikka viime kausi oli jo kahdeksas (tätä ennen ajellut maihareissa, kumisaappaissa yms.)lähinnä touring-mallin kengistä.Eli tekköökö mittää ko.monoilla?
Mun kinttu on käsittääkseni leveä ja alpinestarsit oli parhaat jalalle.Vai että kapee lesti...mitkäköhän mie sit ostan ens kesäksi![]()
![]()
Osta silikoni sprayta ja ruiskauta vähän silloin tällöin niihin niveliin. Mulla ainakin hiljeni.Touringista en tiedä, mutta nämä "laskettelukenkä" malliset Oxstarin Gore-tossut ovat laadukkaat ja pitävät hyvin vettä. Ne vaan NARISEE pahasti![]()
Juu toimi mullakin! Hävetti mennä kahvitteleen kun ne narisi mutta sitten nappasin työpaikalta vaseliinisprayta ja ruiskautin niveliin. Johan hiljeni!Osta silikoni sprayta ja ruiskauta vähän silloin tällöin niihin niveliin. Mulla ainakin hiljeni.Touringista en tiedä, mutta nämä "laskettelukenkä" malliset Oxstarin Gore-tossut ovat laadukkaat ja pitävät hyvin vettä. Ne vaan NARISEE pahasti![]()
![]()
Sama homma menin ostamaan oxtareja, mutta piti investoida alpinestarsiin juuri tuon leveän lestin takia. Muuten kyllä olisin valinnut oxtarin...Mun kinttu on käsittääkseni leveä ja alpinestarsit oli parhaat jalalle.Vai että kapee lesti...mitkäköhän mie sit ostan ens kesäksi![]()
![]()
Ole hyvä vaan Mr Ripley!Lesti on minun jalalleni kapea, joten jos niillä joutuu pidempään kävelemään niin varpaat eivät tykkää. Pohja tuntuu kuluvan aika nopeasti, varsinkin vasemman jalan saappaassa, sen päällä kun (melkein) aina noustaan satulaan ja pois (tällöinhän päkiällä "pyörähdetään" asvaltilla). Saappaat ovat erittäin helpot pukea ja riisua. Toisaalta saappaan varren suu on mielestäni hyvin väljä, eikä sitä saa kiristettyä tiukalle. Kylmällä kelillä ajoviima pääsee pyörimään saappaassa aika vapaasti. Helteellä se on tietenkin hyvä, kun jättää gorehousujen lahkeiden vetoketjut auki. Yhteenveto: eivät menneet rahat hukkaan (kiitos -V-!)
![]()