• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oxtar Explorer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moro !
Löytyykö keneltäkään kokemuksia Oxtarin Explorer-ajokengistä ? Ajattelin ensin saman merkin Matrix-mallia, mutta Explorer istui selvästi paremmin jalkaan.
Lähinnä mietitytyttää Corduran kestävyys, vedenpitävyys (vaikka onhan molemmissa Gore-kalvo) sekä mahdolliset erot lämpimyydessä viileillä keleillä.
nixweiss.gif

Mulla on Explorerit nyt toista kautta ja ehjänä ovat pysyneet. Mun mielestä hintaansa nähden hyvä ostos. Vesi pysyy ulkona ja viileällä kelillä lämpimät. Ihan hyvät kävelläkin. Goren hengittävyys on mun mielestä aina ollut vähän niin ja näin eli halvempikin vedenpitävä vuorikangas ajaa varmasti asiansa, mutta ehkä aito Gore-Tex sitten on kestävämpi tai jotain...

Jos sulla ei oo aikasemmin ollut varsinaisia mp-saappaita saattaa esim. vaihteiden vaihtaminen aluksi tuntua jäykältä ja hankalalta, mutta kenkiin tottuu nopeesti ja alatkin miettimään miksi et ole jo aika päiviä sitten hommannut tämmösiä!

Hyvät saappat ne on. Mulla oli ne käytössä yhden kesän ja ostin rinnalle Oxtarin T.C.S Goret. Ainakin noilla Explorereilla on paljon parempi kävellä. Vedet pitää hyvin ulkopuolella ja on tosi huomaamaton kenkä jalassa, ulkonäkökään ei ole rumimpia.
Ainoa huono puoli noissa on suojaamattomuus. Nehän on todella notkeat varrestaan ja eipä niissä ole mitään kulutuspalojakaan.
Muuten ovat erinomaiset kengät. Suosittelen!

Matrix malli löytyy ja käytössä ollut jo pari kautta.Aluksi tuntuu hiukka kaposelta mutta käytössä oleentuu hyväksi,ei ainakaan hiostavat,kävely niillä ei kyllä normaali kengän tasolla kyllä ne on jäykkä pohjaiset.Tyytyväinen olen ollut kaikin puolin.

Kiitokset SenioRR:lle sekä Mr.Bigille, jeesasitte päätöksenteossa - ei muuta kuin kauppaan ja Explorerit jalkaan. Hyviä ajokelejä !

Täältäkin löytyy Explorerit ja tyytyväinen olen ollut. Ei oo tullut vesi läpi ja muutenkin ovat hyvän tuntuiset. Mulla ainakin hikoo jalka ihan törkeesti jos on vaan yli 20c lämmintä. Tosin niin kävisi varmaan kaikissa muissakin ajosaappaissa. Kylmä niiden kanssa ei oo vielä tullut. Hinta/laatu lienee kohdallaan.

Mulla kans on explorerit ja hyvät on , eipä tossa alku keväästä ollut aikanaa kylmä . Kyll mun jalkaa toi lesti sattu tosihyvin , monessa on lesti nii hiton kapee ja kuten tossa jo sanottiin nii niillä on ihan hyvä kävellä . Eipä meikäläisen jalka ole hikoillut tossa jalkineessa .

Kiitos vinkeistä! Explouderit hankittu.

En ollut aiemmin popoja etsiessäni tuohon Oxtarin malliin törmännyt, mutta kerroin nämä kehut Larun BWn varusteleidille, joka heti ystävällisesti tarjoutui tilaamaan sellaisia pari kokoa kokeiltavakseni.

Tänään nuo olivat jo myymälässä ja kokeilun tuloksena ajelin samantien kotiin uusissa popoissa. Mikään aiemmin kokeilemistani "oikeista" ajokengistä (edelliset ovat custom bootsit) ei ole hobbittijalkaani istunut.

Toimivat hyvin kylmilläkin keleillä. Olen käyttänyt talvisin moottorikelkkailessa ja pilkkireissuilla
smile_org.gif

Back