• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Owners Manuals

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Noita Owners Manualeja kun aina välistä kysellään, niin pistänpä LINKIN, josta löytyy kyseiset eepokset  Jammuihin vm. 1998 - 2005 sekä nykyään myös osaluettelot alkaen vuodesta 1963 (!!!)  Ja ei kun  
062802moto_prv.gif

Edit: linkki kuntoon. Valitse mototyyppi (Sport tai Star) ja klikkaa ylävalikosta "parts & service".

Hyvä linkki, mutta onko kellään linkkiä vanhempiin malleihin?Olen yrittänyt surffata ja hakea, mutta -88 XJ900:seen en ole edes löytänyt varaosakuvia mistään. Kaipaisin varaosakuvastoa ja omistajan käsikirjaa pyörään. Haynes´in opas jo on, mutta se tuntuu joissakin kohdissa hiukkasen ylimalkaiselta.

Täältä voi tilata XJCD:n jossa on kaikki XJ mallit (paitsi XJ400) räjäytyskuvineen ja manuaaleineen. Ite tilasin ja olen ollut tyytyväinen. Pistää 10$ kirjekuoreen niin parin viikon päästä CD:t ompi kotona.

Juu ja se kirjekuori kannattaa myös lähettää...

Täältä voi tilata XJCD:n jossa on kaikki  XJ mallit (paitsi XJ400) räjäytyskuvineen ja manuaaleineen. Ite tilasin ja olen ollut tyytyväinen. Pistää 10$ kirjekuoreen niin parin viikon päästä CD:t ompi kotona.

Juu ja se kirjekuori kannattaa myös lähettää...
No poltatko samalla hinnalla myös mulle ? Ei tarvii vaihtaa valuuttaa jos eurot kelpais.
Voin polttaa vaikka ilmatteeks kunhan olet lähettäny kavereille sen 10$
biggrin.gif
Ovat tehneet aika homman nääs kootessaan ja skannatessaan räjäytyskuvat ja manuaalit ym.
bowdown.gif

Jos XJ:ssä on jotain ogelmaa apu saattaa löytyä myös täältä. Linkistä löytyy xjowners-postilistan kokoamia vinkkejä ym. Postilistaan kun liittyy niin saattaa sieltä jotain hyödyllistä irrota. Siellä on muutamia guruja joilta saa vastauksen melkein mihin vaan XJ kysymykseen. Kokeiltu on.

KIITOS KAASUNALLE tuosta linkistä. Juuri eilen tuskailin oman saksankielisen manuskan kanssa kun ei ymmärrä siitä juur mitään. Mietin, josko jostain löytyis edes lontoonmurteella tommonen manuska ja tuoltahan se löytyi. THANKS!!!

Ilmeisesti samaisen manuaalin saan pyörän mukana, mutta hyvä se on olla koneellakin tallessa, kiitos ja kumarrus.
062802jumpie_prv.gif

Ei pelkkä kässäri, vaan aika paljon muutakin hyödyllistä meille FJR-hörhöille löytyy TÄÄLTÄ.
Kts myös ketjun aloitusviesti, jos olet Jammun osaluetteloa vailla.

Back