yartsa sanoi:Jep, oikeita pitkäkyntisiä vastaan juuri hainkin vinkkejä (nimim. uusi R6 pakulla pois kotoa portilla lukitusta pihasta. Ei sekään ajamalla olisi lähtenyt). Kysymys olikin, että jos pihan perällä on tarpeeksi jumissa mopo, niin kuinka kovasti sitä haluaa sieltä rosmo lähteä kantamaan yöllä autoonsa, kun itse nukun makuuhuoneessa, jossa on ikkunat ko. pihan suuntaan. Tuossa tulikin jo hyvä idea laittaa abloy takarattaaseen ja noita muita koruja eturattaaseen, jolloin kuvittelisin, että vähän kauemmin pitäisi suunnitella keikkaa, ellei jopa vaihtaa kohdetta.
Tuohon tummennettuun kohtaan.
Vastaava tilanne meillä reilu viikko sitten, pyörä makuuhuoneen ikkunan alla ja joku "sankari" kävi katsomassa pyörää. Itse ei huomattu, mutta appiukko oli huono unisempi ja oli herännyt kävelyääniin.
Silloin pyörässä oli hälyttävä levylukko ja nyt on vaijerilukko lisänä ja paikkaakin vaihdoin sen verran, että pienen männyn joutuvat kaatamaan, jos ei halua vaijeria katkaista.
Lisäksi liiketunnistin valoja on kaksikin kappaletta pyörän lähellä, tiedä sitten onko niistä hyötyä. Riistakameraa olen myös harkinnut.