• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulussa hurjasteltiin eilen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 18is9
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olin itse eilen kotilolla liikkeellä kun vastaan tuli Patelan seutuvilla 60 km/h rajoituksen alueella katteeton kyykkypyörä varmaan 120 km/h lasissa. Kaistojen välissä mentiin, kaksi päällä, ja kummallakin "motoristilla" varusteina ainoastaa shortsit ja t-paita. Ei kypärää päässä kummallakaan. Ou jeah, toivottavasti ei sattunut mitään.

Minusta tuo on jo kohtalon härnäämistä
crazy.gif

No eipä tosiaan voi motoristeiksi noita sankareita kutsua... Että mua risoo tuollaiset, jotka oman turvallisuutensa lisäksi vaarantaa muiden sellaisen
mad.gif

Olin itse eilen kotilolla liikkeellä kun vastaan tuli Patelan seutuvilla 60 km/h rajoituksen alueella katteeton kyykkypyörä varmaan 120 km/h lasissa. Kaistojen välissä mentiin, kaksi päällä, ja kummallakin "motoristilla" varusteina ainoastaa shortsit ja t-paita. Ei kypärää päässä kummallakaan. Ou jeah, toivottavasti ei sattunut mitään.
Kenenkähän pyörä oli varastettu..
crazy.gif

Ainoastaan varusteista sanomista. Kyllä kunnon ajokamppeet pitää olla ja ehottomasti kypärät päähän.
Muuten ihan normi meininki.

Itte näin vastaavanlaisen tapauksen sunnuntaina klo 17 jälkeen. Joku hurjapää ajeli Kaijonharjusta Kuivasjärvelle päin tuunatulla kyykkypyörällä. Tunnusmerkkinä jäi mieleen tuunattu keulamaski, jossa pari pientä lamppua. Hellettä oli niin paljon että T-paidalla tarkeni... kypärättä tietennii. Tiiä sit oliko sama ääliö?
kaboom.gif

Kyllä vituttaa tuommoset kahelit saatanan ruipelot jotka kaahailee mitensattuu. Lentäs kerran pöpelikköön niin siinäpä olis miettimistä vähäksi aikaa jos sieltä lepikosta hengissä selviee, piste

Back