• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alustava reitti alkaa olla mietittynä, jos sitä ihan kävästäisiin vesilläkin.
Ja tämän parempaa ilmaahan ei tähän vuodenaikaan saa.
Varataan aikaa se 4 tuntia.

Itellä jäi junnun kuskauksen vuoksi välistä :rant:
Oliko runsaskin osanotto kun osa oli ilmeisesti radalla lähdön aikoihin?

Viiden pyörä letka ajeli n. 270 km kauniissa sunnuntain iltapäivässä.
Yllättävän BMW painotteinen osallistujakaarti oli tällä kertaa :D
Kiitoksia kaikille.

20150913_173926_zpsscnbd9sr.jpg

Ja mä olin ihan varma tuosta vesillä olosta, että marjaniemessä käytte pyörähtämässä vaan väärässä olin :thumbup:

Kiitokset veturille kyytiläisineen hyvästä vedosta, sekä kiitokset muillekin letkailijoille ajoseurasta.. Auringon paistetta ja 20 asteen lämpötilaa uhmaten viiden pyörän letka teki Manamasalon kierroksen.:thumbup:

13092015190.jpg

13092015192.jpg

Yritettäisiinkö rykäistä vielä su 27.9. klo. 16.00. letkailut Haapalehdon Shelliltä? Sadekausi näyttäisi loppuvan siihen mennessä, mutta tarkistettaisiin kuitenkin su. aamuna vielä säätila. Shellillä sama alekoodi kuin Tebskallakin, 181. Viimeisiä mutkia tälle syksylle höylätään...

Saapa nähä. Saatan olla auton kimpussa, kännissä tai krapulassa. Tai sitte tuun vaan ajeleen. Sen näkee sitte lähtöpaikalla

Puolpilvistä mut poutaa ja 11 astetta lämpöä näyttäisi Ouluun huomiselle, joten eiköhän sitä pikkulenkki heitetä. Klo 16.00 H-lehto Shell.

Eiköhän sitä sen verran tarkene, vaikka Foreca ei ihan parasta ilmaa lupaakaan.
Eli tulossa ollaan, vaikka pyörä on pesemättä :p

RotuVaari sanoi:
Eiköhän sitä sen verran tarkene, vaikka Foreca ei ihan parasta ilmaa lupaakaan.
Eli tulossa ollaan, vaikka pyörä on pesemättä :p

Juu, katellaan soppelit pätkät, kahvistellaan ja heilutellaan alaleukaa. Hirvenpyynti alkoi eilen, joten niitäkin siellä saattaa konkoilla.

Back