• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Semmonen "iltalento" tänään. :)-
Kiitoksia kaikille tähän lämpimään "kesäletkaan" lähteneille.
Mutkia ei paljon näkynyt, mutta on se hyvä välillä ajella suoraakin.
Riveri hoiteli perämiehen hommat mallikkaasti, pitäen porukan hyvin kasassa.

Taukopaikalta Kestilästä.
20140626_190931_zpsmwdrhp26.jpg

Reitti oli oikein passeli näin "uuteen" pyörään tutustumista ajatellen. Vähän on tuo mutka-ajo vielä jäykkää edellisen pyörän jäljiltä, mutta eiköhän tuo luotto pyörään kasva kilometrien lisääntyessä.
Kiitos kiitos. Osallistun toistekin.

Oisko sunnuntaina iltasella porukkaa lähdös ajeleen? Vaikka joskus kuuden aikaan?

Sovitaan siis sunnuntaina klo 18 kaakkurin teboililta :orgmp:
mä voisin miettiä jonku reitin sunnuntaiks :jippikaijee:

Pysyyköhän porukan vauhdeissa mukana kohtuu tuore gessukuski? Jos kukaan ei vastusta niin mukana ollaan. :jippikaijee:

paveq sanoi:
Pysyyköhän porukan vauhdeissa mukana kohtuu tuore gessukuski? Jos kukaan ei vastusta niin mukana ollaan. :jippikaijee:

Ei mitään hätää :) Rohkeasti mukaan vaan, ihan rajoitusten mukaan ajellaan :thumbup: Ja itse olen mukana, melko varmasti :orgmp:

Yleensä pakasta vedetyillä gessuilla ei aja ne kaikkein tuoreimmat kuskit.:p

Saapa nähä vaikka itekki pääsis porisutteleen ja pärisytteleen.

Mä en pääsekään tänään letkaileen ku vieraita tulos..

Se oli elämäni ensimmäinen letka-ajelu. Kaikki oli enemmänkuin kohdillaan, keli, seura, hauska yhteensattumakin ja itse reittikin näin aloittelijalle. Kiitos tästä ja varmasti mukana seuraavalla kerralla.:jippikaijee:

Olipa mukava ajella taas. Sää suosi todellakin, Hailuodon lauttarannan ja Murron mutkien kautta mukavassa seurassa. Uusia kasvoja taas mukana, tervetuloa toistekin :) Kolmetoista pyörää letkassa, veturi kiittää ja kumartaa.

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    95,1 KB · Katselut: 75
  • image.jpg
    image.jpg
    101,6 KB · Katselut: 73
Back