• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Birke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites olis huomenna torstaina 11.6. klo 18.00 Kaakkurin Teboililta pikku iltapyrähdys ja/tai kahavin ryystelyt jossakin? Poutaa P Pouta ainakin lupailee...:)

Kuuden mopon reipas letkahan siitä tuli. Ne "jossakin" kahavit ryystettiinkin sitten Ii:ssä, Oulusta n.30km pohojoseen. Motoristihenkisen isäntäväen käsissä uusiutuvalla Nelos-Grillillä. Ja paikkahan näytti, maistui, tuntui ja kuulosti hyvältä. :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Maha sylissä mukava ajella :grin:

20150611_191502_zpsdendqyka.jpg

Arvelinkin teitin olevan Oulun orggilaisia. Olisi pitänyt lähteä teidän matkaan, näytti hauskemmalta kuin oma rupeama. Olin kotona jo puoliltaöin :D
(Se pitkänmatkalainen punaisella vfr:llä...)

airfax sanoi:
Arvelinkin teitin olevan Oulun orggilaisia. Olisi pitänyt lähteä teidän matkaan, näytti hauskemmalta kuin oma rupeama. Olin kotona jo puoliltaöin :D
(Se pitkänmatkalainen punaisella vfr:llä...)

No moro, Orggi-letkaahan siinä eilen Teboililla kokoon kasailtiin. Kiva, että reissu meni hyvin (paitsi pers:een kannalta) :D

Olen kyytiläisen kanssa lähdössä tänään klo 12:30 Kaakkurin Teboililta ajelemaan. Reitiksi olen ajatellut Lumijoki-Pyhäjoki-Oulainen (n. 250 km). Mukaan voi tulla jos haluaa.

Olisiko nyt su. 21.6 lähtijöitä...? Aikataulua ja reissun pituutta saa vapaasti esittää...?

Shell Haapalehto??

JSK sanoi:
Olisiko nyt su. 21.6 lähtijöitä...? Aikataulua ja reissun pituutta saa vapaasti esittää...?

Shell Haapalehto??

Oisko se Haapalehdon Shelliltä klo 16? Ennusteiden mukaan saattaisi selvitä kuivana. :)

Lauantaille letkalenkkiä ennen saunaa...? Esteri pitelee huomenna paussia ja klo 16.00 korvilla pitäisi olla poutaa. Jos otettaisiin n.tikkarit Kaakkurin Teboililta huomenna klo. 16.00. Rapiat pari-kolme tuntia. :cruising:

Jessen vedolla, "kolmen koplan" äkkihoppu-letkailu Alakylä-Takalontie-Joloksentie-Oulujoen pohjoispuoli. Uusi Duke letkailija oli mukana ja keli hieno. :thumbup:

Liitetiedostot

• letka3.png
    letka3.png
    66,9 KB · Katselut: 47
Viimeksi muokattu:
Jeswe sanoi:
Voitti kyllä qstockin ihan 100-0 tuo reissu. Vaikken qstokissa oo kertaakaan käyny :orgmp:

No, minä olen käynyt. Se oli Kuusrock silloin ja aika oli 70-luvun loppua. Eikä voi muistaa, minkälaista siellä oli. :D

Back