• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulu .ORG! Hohtokeilaus la 24.3. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaaa uppista... Tällä hetkellä näyttää että ei tartte edes puolta hallin radoista meitä orggilaisia varten varata..
wink.gif

menkää hohto keilaa ni voitte samalla
033102beer_1_prv.gif
sujuu keilaus paremmin
biggrin.gif

tilatkaa pari kolme rataa ..aina helpompi poistaa ratoja ku lisätä ,jos meinaa halissa tunkua....yhelle radalle yleensä mahtuu viis...mut voi olla vähempiki...ni kerkee enemmän heitellä sitä boltsia...
biggrin.gif

pitäkääpä hauskaa
062802jumpie_prv.gif

Ja mä tulisin sinne juomaan muumilimukkaa ja kattoon vierestä kun porukka
033102beer_1_prv.gif
..een tiedä innostasko
confused_orig.gif

Edit: No ei tommosen saa antaa haitata.. mukana roikutaan, jos mut vaa otetaan
tounge.gif

Sen verran kiirettä töissä, että jo harrastuksia haittaa.
No sain viimein varattua kaksi rataa hohtokeilaukseen. Ja alkamisaikaa täytyi muuttaa tuntia myöhäisemmäksi.
Elikkäs Oulu .ORG! hohtokeilailaa Heinäpään keilahallissa lauantaina 24.3. klo 18 alkaen. Radat on varattu MotOrgin nimellä. Ja mulla on tietty ORG T-paita nimineen.

Mitenkähän tota topicin otsikkoa ja kalenterimerkintää muutetaan?

Onko joku laskuissa että montako tulijaa on? Mähän siis olin ainaki mukana..
smile_org.gif
..Nyt pitää vaan kattoo, että joudunko polkeen pyörällä..
wink.gif

tottahan toki ollaan tulossa! mitens kauan me heitellään palloo siellä? Ei muut vissiin uskalla lähtee mukaan, kun tietävät että kuusi kappaletta oulun seudun parasta keilaajaa on lähössä raalle...
biggrin.gif

Mitenköhän suhtautuisitte etelän "vahvistuksiin"?

En lupaa vielä mitään, mutta ollaan ajamassa Saariselältä kohti etelää juuri lauantaina ja Oulussa olis tarkoitus yöpyä, eli teoreettinen mahdollisuus paikalle ilmaantumiseen saattaisi olla olemassa...

Mä tahtoisin tulla, mutta en ollenkaan pysty varmaksi sanomaan.. tuntuu olevan niin paljon ohjelmaa just tolle lauantaille..
sad_orig.gif

mut jos sitä kerkeis ilmaantuun paikalle..

Mitenköhän suhtautuisitte etelän "vahvistuksiin"?

En lupaa vielä mitään, mutta ollaan ajamassa Saariselältä kohti etelää juuri lauantaina ja Oulussa olis tarkoitus yöpyä, eli teoreettinen mahdollisuus paikalle ilmaantumiseen saattaisi olla olemassa...
tuskimpa kukaan hanttiin laittaa jos etelän porukka ois sekaan tulossa..että mukaan vaan
buttrock.gif

Back