• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulu .ORG! Hohtokeilaus la 24.3. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tottahan toki ollaan tulossa! mitens kauan me heitellään palloo siellä? Ei muut vissiin uskalla lähtee mukaan, kun tietävät että kuusi kappaletta oulun seudun parasta keilaajaa on lähössä raalle...  
biggrin.gif
Radat on varattu pariksi tunniksi. Mä olen itse täysin noviisi; olen yhden ainoan kerran elämässäni käynyt keilaamassa. Ja nyt sitäkin osaamista haittaa oikean käden nivelsiteiden repeämät. Mutta täysillä taistellaan.

Jaaha, tuli viimenen naula arkkuun, me ollaan vasta lähdössä liikkeelle huomenna n. klo 14, joten taitaa mennä överiks. Ei muutakun pidelkää keskenänne kivaa, täppärän miehenä olis ehkä ollu muutenkin ahdas olo kärppien kotoluolan kupeessa
cool.gif

No nii lähti eilen auto sit taipaleelle...
Oisko täältä korvesta päin ketään menos ja ottas ystävällisesti mut kyytii??
pääsis itekki tonne ku tullu ruinattua tuota äksöniä...
Pakkaa nuo tiet jäätymään jo tohon aikaa että ei mopolla tohi tulla varmaankaan.
############/Janne
Edit ja kyyti löyty
wink.gif

Meitsi kaivo tallin perältä skoden esiin, ku kevari on viel talvisäilös..
tounge.gif
..Eli mut tunnistatte mustasta Shoeista kultasella visiirillä.. Katsellaan paikanpäällä sit.. Ja nii pitää muistaa ottaa massiaki lompakkoon..
biggrin.gif

Do dii hauskaa oli eikös juu
wink.gif

Kaikki meni putk...tai rännii miten nyt ottaa
biggrin.gif

Joo mut häytyy sanoo tosi kivaa oli ja uusiks pian otetaan...
Ja ens kerralla tullaa sit pörinällä kaikki
wink.gif

Juu kivaahan se oli (pärjätä)
tounge.gif
No tehoputki voi viellä tähän kuitata.. Mutta pian taas uudestaan ja tosiaan toivotaan, että päristellen
smile_org.gif

Juu, hyvä paikka ja hyvä porukka. Paikalla siis oli Anttoo, Tinne, Ju1zma, Tehoputki, BanditMisu, Sukizuki00 ja Minna.
Seuraava on sitten la 14.4. (sama paikka ja aika), mutta pistän ilmoituksen tänne kun ehdin.

Back