• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulu .ORG! Hohtokeilaus la 24.3. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pöytä varattu alustavasti 10:lle MotOrgin nimellä ja aperitiivit tilattu, niille jotka haluaa. Jutellaan syömisen ohella vaikka viikkoajoista, muista kesän tapaamisista ja ylipäätään .ORG! paikallistoiminnasta.

thumbs-up.gif

Juu, ilmoitukset tänne, jotta tiedän varata lisää/vähentää paikkoja.
Ja semmoinen täsmennys, että kukin syö ja juo omaan tahtiin ja laskuun. Jos mitään ei ota, niin mitään ei maksa.

No nii nyt sitä nimeä listaan, nii saahaan jotai ORG toimintaa tänne Ouluunki päin järkättyy
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Meikä joutuu passaamaan nämä kekkerit, just tuohon aikaan olen talvilomalla...Pitäkäähän hauskaa
062802jumpie_prv.gif

Pöytä varattu alustavasti 10:lle MotOrgin nimellä ja aperitiivit tilattu, niille jotka haluaa. Jutellaan syömisen ohella vaikka viikkoajoista, muista kesän tapaamisista ja ylipäätään .ORG! paikallistoiminnasta.
Ilmoittautumislista näyttää jäävän aika suppeaksi!
Olisiko syytä miettiä paikkaa tai ajankohtaa uusiksi?!

Omalla kohdallani ainakin,valitsisin mieluummin vaikka keilailun!
Tuo Sassi jää kyllä väliin!

Sama täällä.. Keilailu tai formula kuulostas mulle paremmalta, mutta jospa sinne Sassiinki saisitte porukkaa.. Ei sota yhtämiestä kaipaa
wink.gif

No hiljasta on juu,kannattaisko tuota miettii uusiksi jos saatais muitakin mukaan?? :)Keilausta vaikkapa..??

Ois kyllä kiva lähtee tuolloin tutustuun porukkaan. On vaan itellä juuri muu kokoontuminen tuona viikonloppuna.

Noitahan vois järkkäillä ajokaudellakin, vois päräyttää prätkällä paikalle ja luulisin että osallistujia vois löytyä enemmän?? Mutta hieno homma että joku nyt niitä kuitenkin jo järjestelee
thumbs-up.gif

Joo kesällä osallistuminen mulle vaan helpottuu(pyörällä), kun ei autookaan oo, niin joutus kyytiä hankkimaan näin talvisaikaan.. Ei tietenkään mahdottomuus mutta..
smile_org.gif
Pointti siis se, että kesällä ainakin mä oon messissä
thumbs-up.gif
Ja jos jotain esim. keilausta järjestyy nyt aiemmin, niin yritetään kyllä raahautua sinnekki
062802jumpie_prv.gif

Keilaus/biljardi kuullostais myös minun korvaan paremmalta. Pitää yrittää saada vaan ittiään niskasta kiinni ja sit myös tulla paikalle ja eiköhän se onnistu jos nyt vaan jotain järjestetään...
062802jumpie_prv.gif

Lomat on lusittu...
Vaihdetaanko siis keilaukseen? Yritän tässä viikolla soitella varauksia. Moniko on siis lähdössä? Sama päivä ja aika siis.

Khyyllä mä uskallan luvata itteni sinne, kun ei nyt tuu mieleen että olisin varattu tuolloin jonneki muualle
062802jumpie_prv.gif

Back