• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oudoin tapasi ajellessasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Number28
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tosta kutosen varmistuksesta ei taho päästä eroon...
omg.gif

Nii ja tietysti toi taskujen vetoketjujen nypläys kuuluu asiaan...

-Vilkkun rämpytys
-6. vaihteen varmistus
-kiroan puusilmäautoilijoita
-laulan
-panen tankkia
-isken mujjille silmää(mulla peilivisiiri)
-liikennevaloissa sillon tällön kierrätän konetta
-joskus sammutan tahallaan liikennevaloihin bensan säästämiseksi
-katselen itseäni kauppojen näyteikkunoiden peilatessa
ghostface.gif

Hulluus on näemmä universaalia. Melkein kaikkea tullut kokeiltua, mutta en käsittänyt niitä alkuun "oudoiksi tavoiksi".

Noh, Sotaloordin idea "engine stop":sta seuraamuksineen on miälettömön hieno! Pakko oli tänään kokeilla Hondalla ajellessa, mutta: EI tapahtunut mitään! Lienee myös oikea seuraus em. nappulan napsauttamisesta.

Onkohan niin, että ruisku osaa katkaista bensansyötön? Pitäisikö olla kaasaripeli, että toimisi?

Ps. Yritän seuraavaksi ZZR:n ideaa maksimaalisen nopeasta ohittamisesta...

Tampereella asematunnelissa paukauttamisesta tulee hyvät äänet ja aika kovat sakot, mikäli virkavalta on myös kuulolla.
cool.gif

-vilkun tarkistus
-merkkivalot
-trippi-mittari (ei oo bensa-mittaria ja pelottaa, että löpö loppuu)
-ykkösen takominen punasilla valoilla
-vastaohjaus (jos ei muuta liikennettä näy)
-laulaminen, yleensä sellasia biisejä jotka itteäki ärsyttää ja mitä ei voi sietää....
-muiden motoristien ajotyylin seuraaminen, ajo sitte edellä tai takana (I'll be wachin' U)

Kai se tuo vilkku on pakkomielle...ja ryypyn tarkistus vaikkei sitä ois käyttänytkään.
Vetoketjuista sopis kyllä tulla edes pieni pakkomielle, lensi taas tänään kourallinen korvatulppia kaaressa iloisesti ties minne, kun jätin, kas kummaa, pikkutaskun auki...eikä ollut eka satsi joka karkasi!
nixweiss.gif

Tuli tosta piiku78:n biisistä mieleen, että me ollaan erikoistuttu (huonojen, onkohan muita) käännösbiisien tekoon. Toihan menee noin, että: "Mä tuun kohta kellottamaan sua!".

Toinen älyllinen suorite on tietysti liikennemerkkien lukeminen väärinpäin. En ole itse siinä järin hyvä, mutta pari kaveria (joilla on parempi suoritin) tekevät sitä nykyään ehdotuksestani suorastaan pakkomielteen omaisesti.

Melkein kaikki mainitut ja lisäksi loksuttelen leukaani kypärän hihnaa vasten tarkistaakseni että se on nyt varmasti kiinni (tänä kesänä kerran jäänyt auki). Silti en koe olevani ollenkaan neuroottinen
tounge.gif

Mulla on kanssa tuo vetoketjujen räpläys ihan jatkuvaa...viime kesänä putosi lompakko ja jäi rekan alle
cool.gif

Ja aina kun ajaa parkkiin, niin on pakko kerran pyöräyttää kaasukahvasta. Kyllä se Busa kuulostaa vaan niiiin hyvältä
033102bebe_1_prv.gif

Taskuralli, vilkun tarkistus, kaikenmaailman kuvitteellisten esteiden väistely, pujottelu, pölyjenpyyhintä tankilta  
sport05.gif

Ajaessa samalla, kun kuuntelee musiikkia tulee joskus jorattua istualtaan. Kunnes kerran tajusin moottoritiellä n. 140 km/h vauhdissa, ettei oo varmaan ihan fiksua ja varmaan aivan idioottimaisen näköistä  
crazy.gif

Muuten samat perussälät; 6. vaihde, taskut, lompakko & kännykkä

-Vilkkun rämpytys
-6. vaihteen varmistus
-kiroan puusilmäautoilijoita
-laulan
-panen tankkia
-isken mujjille silmää(mulla peilivisiiri)
-liikennevaloissa sillon tällön kierrätän konetta
-joskus sammutan tahallaan liikennevaloihin bensan säästämiseksi
-katselen itseäni kauppojen näyteikkunoiden peilatessa
ghostface.gif

062802jumpie_prv.gif

...panen tankkia...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

v*ttuku repesin....

Enhän minä mitään... mutta tämä mies-puolisko kaivaa röökit sisätaskusta ja stendarin, sytyttää ja polttaa. Ja kun pitkästyy niin menee makuulleen-pitkäkseen  takapenkille... ajaessa mohköllä  siis. Olen nähnyt, en keksinyt itse    
eek.gif
Hän on väsännyt jonkin "vakionopeuden säätimen" kaasukahvaan.
No olenhan minäkin jotain, entisessä pyörässä oli kännykkä telineessä tangossa. Siinä soi poppi korviin tulpista. Pari kertaa kun olin valoissa, tuli puhelu. Vastasin nappia painamalla  ja juttelin niitä näitä kännykän mikrofoniin. Mahtoi kotilokuskeista näyttää omituiselta kun tekoblondi juttelee mopolle valoissa tangon päälle kumartuneena.

Tampereella asematunnelissa paukauttamisesta tulee hyvät äänet ja aika kovat sakot, mikäli virkavalta on myös kuulolla.  
cool.gif
hienosti paukkuu kokoputkella joo, asematunnelissa en tosin ole kehdannut...
villat varmaan tykkää.
biggrin.gif
ihme ettei koko putki ole lentänyt helvet*iin
biggrin.gif

aikonaan kun oli akku niin huonona ettei aamuisin lähtenyt starttaamalla käyntiin, niin aina sitten kun hain apuvirtaa autosta niin kyllä ampui... pakko oli tuupata kauas talonpäähän ettei koko kompleksi herännyt "haulikon laukaukseen"

....

muihin outoihin tapoihin olenkin varmaan jo vastannut sivulla joku. samaa settiä kuin muillakin.

Back