Onko? Eikös haltijavastuu astunut jo voimaan?Poliisilla on todistus taakka !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko? Eikös haltijavastuu astunut jo voimaan?Poliisilla on todistus taakka !
Haltijavastuu siinä mielessä, että lähettelevät postissa (tulevaisuudessa, vielä ei ole yhtään lähetetty) sakkolaput pienistä rikkeistä. Tämän rikkeen voi sitten myöntää ja sakot maksaa, tai sitten kieltää, jolloin poliisi tekee esitutkinnan jne. jne.Onko? Eikös haltijavastuu astunut jo voimaan?![]()
Sitten pitää pyytää että saanko ajaa tutkaan testin kun "mun pyörä menee varmasti lujempaa!"Vankilat on täynnään syyttömiä...Mitäköhän olisi tapahtunut, jos ois ollu vielä samanlaiset ajokamppeetki ja vaikka samanlainen pyöräkin? Siinäpä ois hyvä selitellä: "En se minä ollut". Miten poliisi todistaa tuommoisen vai tarviiko niiden todistella? Syyttömänä voisi olla ikävä tilanne.Kaveri näytti tutkan lukemia: 197,2km/h! Ei ihme et olivat kiinnostuneita. Kohtaamisnopeus oli ollut noin 300km/h, eikä tietenkään saaneet rekkaria ylös, onneks kaverilla oli punaista kypärässä..mut mulla EI![]()
![]()
Taakse kuvaava kamera olis ottanut kaverilta kortin pois kesäksi![]()
![]()
sanoi:Sitten pitää pyytää että saanko ajaa tutkaan testin kun "mun pyörä menee varmasti lujempaa!"