• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Otatko kypärän mukaan kun mopo jää parkkiin?

Otatko kypärän mukaan kun mopo jää parkkiin? -

• Otan mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Jätän pyörän omaan kypärälukkoon

Ääniä: 3 100,0%
  • Kypärälukko ei riitä, lukitsen järeämmällä lukolla

• Kypärä jää peiliin roikkumaan ilman lukkoa

• Ääniä yhteensä
    3
Ain mukaan. Olis aika ikävää jos ei oliskaan enään peilinnokassa kun takasin tulee
crazy.gif

JOVAIN SE RIIPPUU...!

-Ihan jalakatapissa paitti jos ei ole pakkasta.
-Jos ompi kovin pakkasta ja thuulee niin ei sitä oteta pois suotta, avataan vaan jos tarvii syyä.
-Yöksi otan ja laitan pois.
-Turhilla seisakeilla ei viijä kauppaan vaan laitan piirongilaatikkoon missä on paljon muutakin...
-Lyhysillä pauseilla niinku esmerkiks tankkaukset ja ruokailut ei tarvii ottaa lain pois....
-Lumisatteessa ja thuulessa ei parempaa suojaa ou ko oma kypärä, paussilla se on sama kans! Eli ei mikkään noista kohista passannut!
buttrock.gif

th_UT-V0024.jpg

Kyllä se useimmiten on pyörän omassa kypärälukossa...
Jos pyörä on näköetäisyydellä niin jätän peiliin killumaan. Kotona ollessa pyörä on tallissa ja silloin kypärä on mopon vieressä hyllyllä... (mopo ei ole hyllyllä
biggrin.gif
)

korkeintaan nopsasti kioskilla käydessä saatan jättää kypärän peiliin roikkumaan, muuten otan aina mukaan. En ota turhia riskejä, kun en luota pätkän vertaa ihmisten rehellisyyteen. tuntuu muutenkin toi moottoripyörä/kuskit ärsyttävän joitakin ihmisiä, ettei tuota vaikeuksia kuvitella, kuinka kivaa jonkun pisipään mielestä olisi esim nakata jonkun motoristin kypärä ja hanskat lähimpään kuraojaan kellumaan.
crazy.gif

Olen ottanut käyttöön uuden menetelmän välttääkseni kypärän kanniskelua; jätän sen pyörään roikkumaan kera lapun "olen kussut kypärään". Hyvin on säilynyt, mitä nyt muutaman kerran on pyörälle palatessani joku lisännyt lappuun "niin minäkin"...

Olen usein jättänyt peiliin, mutta tätä ketjua lukiessani olen päättänyt, että enää en jätä..
omg.gif
kun on vielä uusi kypäräkin
confused_orig.gif

vähän riippuu paikasta, mut pääasiassa jos on näköetäisyydellä ts. seison käytännössä vieressä voi roikkua peilissä. lyhkäseks ajaksi kypärälukkoon (jos käsillä pitää tehdä muutakin kuin rutistaa leukasuojaa) ja pidemmillä pysähdyksillä aina mukaan

Potta on siellä missä minäkin. Eli mukaan tulee.
biggrin.gif
Vaikka ei sitä välttämättä tarvii ite kantaa
wink.gif

Back