• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Otatko kypärän mukaan kun mopo jää parkkiin?

Otatko kypärän mukaan kun mopo jää parkkiin? -

• Otan mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Jätän pyörän omaan kypärälukkoon

Ääniä: 3 100,0%
  • Kypärälukko ei riitä, lukitsen järeämmällä lukolla

• Kypärä jää peiliin roikkumaan ilman lukkoa

• Ääniä yhteensä
    3
Nykyään potta kulkee aina mukana. Tosin tämäkin piti oppia kantapään kautta: Arai nussittiin kun olin pikavisiitillä kaverin luona ja pyörä oli rapun edessä parkissa.

Riippuu aivan tilanteesta ja paikasta.
nixweiss.gif

Riippuu paikasta. Omassa kylässä pyöriessä uskaltaa hyvin jättää vaikka avaimet virtalukkoon. Muualla yleensä otan potan mukaan. Kypärälukon lukko on jotenkin niin jumissa, että en ole sitä onnistunut saamaan auki.

Mukana kulkee jos pyörä ei ole näköetäisyydellä, tosin kyllä se monesti roikkuu peilissä jos kahvilla käy ja pyörän näkee.
biggrin.gif

Riippuu aika lailla paikasta. Useimmin otan mukaan. Yksi kypärä on lähtenyt omille teilleen.

messii lähtee. mulle riitti että yks potta pöllittii kypärälukosta.... tuli kallis paukku. eli nykyään kypärä kulkee mukana

Tosiaan paikasta riippuen. Jos muttterilla tai vastaavassa
paikassa niin peiliin jää, sen sijaan vaikka suurten kauppakeskusten parkkikisilla mukaan.
X-Spiritin jos omistais tai jonkun muun yli 700e kypärän niin pitäisin aina mukana.
omg.gif

Jos olen näköetäisyyden päässä niin jätän peiliin roikkumaan, muuten otan mukaan.

Aina kypärä mukaan!!
Yksi potta on teininä viety TZR:n kypärälukosta, toista en ajatellut samalla tavalla menettää.

Peiliinhän se jää yleensä roikkumaan... Tosin jos jossain kaupungissa oon käymäs,niin yleensä tulee laitettua kypärälukkoon...

Otan mukaan ja kahville mennessä laitan sen pöydälle... (vaikka se kuulema ei siihen kuulu
tounge.gif
). Mutkun se on mulle rakas
blush.gif

Mullaki lähtee mukaan aina...Kallis paukku tulis jos joku paskaharakka nyysis kummatki Arait samalla kertaa. (Mun ja naikkosen)
cool.gif

Back