Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpsistä! Minä ostin myös Fostersia!...mutta tarjoilivat vain lapparia ja karjalaa!
Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta että mikäs tää on ?motoristi raamatun koppasin mukaan myös.
Metri banaaninmakuista lakunarua tuli kans ostettua. Kaupanpäälle sain flunssan ja keuhkoputken tulehduksen!pari lakunarua tuli ostettua.. hillitsin itseni viime hetkellä ja säästyin parin huntin menoerältä jättämällä maailman ihanimman (lue: täysin tarpeettoman) ajoasun sinne hyllyyn roikkumaan.
Olipa onni ettet ottanu enempää olutta, olis voinu tulla kalliiksi4 olutta ja 300€ kypäräkameran. Tässä järjestyksessä![]()
Siellä oli gospelriders osasto josta noita sai. Semmoinen pienikokoinen uusitestamentti ja psalmit. Pienen kokonsa ansiosta kulkee prätkäreissuilla helpommin kuin tiiliskiven kokoinen perusraamattu. Muutenkin sisältää motoristi juttuja. En oo vielä tutustunut sisältöön sen suuremmin.Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta että mikäs tää on ?motoristi raamatun koppasin mukaan myös.
Mikähän ihmeen kyyppari osunu sit tiskin taakse mun kohalla.Höpsistä! Minä ostin myös Fostersia!![]()
näin kyl nää ramatut..jos oisin tieny et sisältää muutaki ku uskonnollista juttua oisin voinu kaapata mukaan....Siellä oli gospelriders osasto josta noita sai. Semmoinen pienikokoinen uusitestamentti ja psalmit. Pienen kokonsa ansiosta kulkee prätkäreissuilla helpommin kuin tiiliskiven kokoinen perusraamattu. Muutenkin sisältää motoristi juttuja. En oo vielä tutustunut sisältöön sen suuremmin.Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta että mikäs tää on ?motoristi raamatun koppasin mukaan myös.
Aah, ok. Ateistina en tuonne gospeiden osastolle mennyt joten toi meni multa kokonaan ohi.Siellä oli gospelriders osasto josta noita sai. Semmoinen pienikokoinen uusitestamentti ja psalmit. Pienen kokonsa ansiosta kulkee prätkäreissuilla helpommin kuin tiiliskiven kokoinen perusraamattu. Muutenkin sisältää motoristi juttuja. En oo vielä tutustunut sisältöön sen suuremmin.