• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostinko sittenkin liian pienen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teme78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyl nahkapuku osaa kutistuakkii, ainaskii kaapissa! -95 Laitoin Gimoton nahkapuvun kaappiin ni -05 se ei mahtunu enää päälle millään...
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Kervele
mad.gif
uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa
sad_orig.gif

Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen.  
cool.gif
 Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.

sanoi:
Ja eikö se ole riittävää että on vähän nafti, tuskin se turvallisuuteen 1-osasella paljoa vaikuttaa vaikka se siitä venyisi sopivaksi? Ja tuskin alkaa pahemmin lepattamaankaan? Vai onko tämä vaan fetissi että pakko olla ihan ihonmyötänen puku, löytyykö seuraavaksi lateksit kaapista? ;)
Uusi (lehmän)nahkapuku venyy todella paljon, se todellakin alkaa lepattamaan jos ei oo erittäin tiukka uutena.
Ja sillä puvun tiukkuudella on todella iso merkitys nimenomaan turvallisuudelle. Jos puku on tiukka, niin se toimii ikäänkuin ylimääräisenä nivelsiteenä/lihaksena ja ehkäisee kaaduttaessa nivelten/raajojen sijoiltaanmenoja ja ylitaipumisia.  Siitä on arvaamatonta iloa siinä vaiheessa kun pyörit pientareella 150 km/h .

Ja onhan motorismi tietysti hyvä peite fetisseille  
wink.gif
Venyykö se todella paljon vain siksi että sen alle tungetaan väkisin lihaa ja läskiä?
biggrin.gif

Kokeile Tallipojan Rasvaa! Pehmentää nahkaa hiukan ja antaa hyvän käsittelyn nahalle! pari kertaa kautee! vaik onki tarkotettu hevos jutskii nii nahkaa se on takkiki!  
idea3.gif
Prismasta saa!
Tarjoustalossa saattaapi olla vielä halavempi. Sielläkin on valjasosasto. Sieltä hain germaanin lederhosenlaardia ja pukuun sipaisin. Nyt haisen hunajalta.  
cool.gif
Ostettu tallipojan rasvaa, lienee tuote jota suositeltiin!?
Eli tyhmä kysymys seuraavaksi: voitelenko puvun nyt uutena tällä? Tää on mun eka puku suoraan pakasta, tähän asti menty muiden vanhoilla enkä niitä ole huoltanu tai voidellu millään. Homma siis vielä tämän suhteen vähän hakusessa
tounge.gif

Oli omakin nahkapuku alussa sellainen, että vaivoin pystyi sisällä hengittään ja tuli hieman pakkopaita-ahtaanpaikankammo, mutta nyt on jo ihan ok
smile_org.gif
.

Yks tuttu entinen ratakettu pitää yhä näytösajoissa samaa pukua kuin aktiiviaikoina ja jokakeväinen venytysohjelma sujuu seuraavasti: puku saaviin jossa on kädenlämpöistä vettä,liotus,sitten puvun sisään tungetaan kuorma-auton sisärengas,vetoketju kiinni,kompuralla paineet renkaaseen ja jätetään venymään.. sitten rasvaa nahkan päälle ja avot; sopiva puku on siinä...
biggrin.gif

Joku pitkähihainen/lahkeinen kerrasto alle kun sovittaa.. menee päälle ja lähtee päältä.. Ja niinhän ne viisaat sanoo, että niin pieni koko kuin vaan menee päälle.. kyllä se venyy.

Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen.  
cool.gif
 Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.
No huh, minä samat 180/82 ja koko 54 yleensä sopiva... märkäpuvut on erikseen  
tounge.gif
No nyt pisti mua sitten taas oudoksuttaa...

Itte oon 191/91 ja Dainesen takki kokoa 54.
Vähän huono kun rintakehä ja hartiat ei menny uutena nätisti pienempään, mutta sitten mahan kohdalle mahtus ja mahtuu edelleen keveesti paksu villapaita  
nixweiss.gif

52 olisin muuten ehkä ostanu kun vetoketju meni ulos hengittämällä kiinni, mutta sitten oli hihat niin saatanan lyhkäset.

PS. Tartteeko kukaan Rukkan takkia kokoo 56, jääny itelle isoksi :-p

Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
oikein sovi edes   54:een.
Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
fyysistä.
Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
Saatana on se niin väärin....
Joo, tasan ei mene nämä aina.
Minulla liikunta on jäänyt viimeisen vuoden aikana selkävaivojen vuoksi tosi vähiin. Kompensoin sitä
biggrin.gif
syömällä rasvaista ruokaa, jäätelöä, karkkia ym. lähes päivittäin ja keskimäärin pari laatikkoa kaljaa menee kuukaudessa.
Pituutta on tuo 184 ja paino ei meinaa millään nousta yli 75kg...
10_8_4.gif
muutama vuosi vielä tuota menoa niin johan alkaa tapahtumaan sullekki  
baaa.gif

Kervele
mad.gif
uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa
sad_orig.gif
oon pari senttiä pitempi ku sie ja ostin itellekki 52-kokoisen sweepin puvun. Alussa oli aivan helvetin tiukka, mutta nyt istuu kuin hanska. Kyllä ne venyy.. jos uutena päälle saat niin se on sillon hyvä
tounge.gif

mä oon 172/82 ja kävin tänään koittamassa Dainesen pukua, koko 52 oli passeli munien puristamista lukuunottamatta, sekin kyllä kuulemma kuuluu asiaan
blush.gif

Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
oikein sovi edes   54:een.
Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
fyysistä.
Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
Saatana on se niin väärin....
Joo, tasan ei mene nämä aina.
Minulla liikunta on jäänyt viimeisen vuoden aikana selkävaivojen vuoksi tosi vähiin. Kompensoin sitä
biggrin.gif
syömällä rasvaista ruokaa, jäätelöä, karkkia ym. lähes päivittäin ja keskimäärin pari laatikkoa kaljaa menee kuukaudessa.
Pituutta on tuo 184 ja paino ei meinaa millään nousta yli 75kg...
10_8_4.gif
muutama vuosi vielä tuota menoa niin johan alkaa tapahtumaan sullekki  
baaa.gif
Noin mulle on sanottu jo n. kymmenen vuotta... jostain 25v lähtien
biggrin.gif

Moi!
Vaimo ainakin väittää, että olen ostanut liian pienen nahkapuvun, kun pyydän yleensä auttamaan puvun riisumisessa. Puku dainesen 2-osainen (mallia en muista, mutta sain halvalla (50% alennus)) koko 54. Omat mitat 172/94. Paino tällä hetkellä hartioissa/käsissä ja jaloissa. No, on varmaan hiukka pakkiakin.  Puvun päällelaitossa auttaa pitkähihainen aluspaita, muuta ei kyllä sovikaan. Henki meinaa salpautua...
tounge.gif

Back