On muuten hieno kuva!![]()
![]()
Ei oo Euroversioissa maileja mittarissa missään muodossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten hieno kuva!![]()
![]()
Ei oo Euroversioissa maileja mittarissa missään muodossa.
Caarlos88 sanoi:Olen tässä kevään aikana mahdollisesti ostamassa 750 vfr:ää. Kyselisin teiltä mikä on realistinen kauppahinta noista 90-luvun alun ja 80-luvun vfr:istä n80tkm ajetuista. Tietysti kunnosta ja kulutus osista riippuu myös pitkälti. Miten paljon ilmaa noissa nettimoton hinnoissa on ? . Toinen vaihtoehto mitä olen kaavaillut on 600cbr. Osaako vfr miehet kertoa miten pärjää kusiaiselle sepolle suoritus kyvyssä käytännössä esim 0-100 ? Entä onko vfr:llä matka-ajossa realistista päästä alle 5litran satasella kulutukseen "rauhallisella" ajotyylillä? . Mitä kannattaa huomioida kun lähtee vfr:iä kattomaan osto mielessä? Tyyppivikoja ?
Caarlos88 sanoi:Olen tässä kevään aikana mahdollisesti ostamassa 750 vfr:ää. Kyselisin teiltä mikä on realistinen kauppahinta noista 90-luvun alun ja 80-luvun vfr:istä n80tkm ajetuista. Tietysti kunnosta ja kulutus osista riippuu myös pitkälti. Miten paljon ilmaa noissa nettimoton hinnoissa on ? . Toinen vaihtoehto mitä olen kaavaillut on 600cbr. Osaako vfr miehet kertoa miten pärjää kusiaiselle sepolle suoritus kyvyssä käytännössä esim 0-100 ? Entä onko vfr:llä matka-ajossa realistista päästä alle 5litran satasella kulutukseen "rauhallisella" ajotyylillä? . Mitä kannattaa huomioida kun lähtee vfr:iä kattomaan osto mielessä? Tyyppivikoja ?
moilanen88 sanoi:Tervehdys,uusi motoristi ja foorumilainen kyselee vm-93 Vfr 750F:stä semmoista että miten tuo polttoainehana pitäisi olla oikeassa asennossa?
Liikerata tuntuu oudolta,missä "kahvan" kapea kärki pitäisi olla?

airfax sanoi:Menköön samaan ketjuun kun kerran malli osuu just eikä melkein....
Akku turvoksissa, eikä käy ilman apuvirtaa. Epäilisin lataussäädintä. Onko muita (pahempia) vaihtoehtoja?
(Jäi ajot kesken ekan kerran...)