• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostetaan & myydään palsta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kriisi sanoi:
Aikarajana on pidetty kahta kuukautta viimeisestä viestistä ilmoitukseen. Vanhempiakin ilmoiituksia saattaa löytyä riippuen siitä koska joku meistä modeista on kyseisiä osastoja siivoamassa käynyt. Ilmoituksen jättäjä voi myös poistaa oman ilmoituksensa kun se ei enää ole ajankohtainen, kuten itsekin olet tehnyt. Myös modet poistavat ilmoituksia joissa ilmoitetaan tuotteen vaihtaneen omistajaa.

Sieltä on kyllä poistunut alle 2kk sitten päivitettyjä ilmoituksia. Myydyt olen poistanut itse.

-JuhaK- sanoi:
Sieltä on kyllä poistunut alle 2kk sitten päivitettyjä ilmoituksia. Myydyt olen poistanut itse.

Mistä tarkalleen? Kävin poistoja läpi MP- ja varusteilmoista, ja poistoja oli tehty tasan kolmesta syystä:

- ilmon laittaja on itse poistanut sen,
- hinta puuttuu,
- myyty/ostettu.

Hannula sanoi:
Mistä tarkalleen? Kävin poistoja läpi MP- ja varusteilmoista, ja poistoja oli tehty tasan kolmesta syystä:

- ilmon laittaja on itse poistanut sen,
- hinta puuttuu,
- myyty/ostettu.

Varaosaosiosta on poistunut ilmoituksia välillä ihan sattumanvaraisesti. Ilmoituksissa on ollut esillä hinta, sijainti jne... :dunno:

Kävin noita läpi ekat 14 sivullista, ja jokainen mahtui em. kolmeen kategoriaan. Näppituntumalta 90 % on käyttäjän itse tekemiä poistoja.

Ajovarusteet osioon voisi laittaa varusteen koon pakolliseksi otsikkoon....
Tosi veemäinen ettiä jotakin, kun kaikki ilmoitukset joutuu kattomaan läpi, jos se sattuis olemaan oikeaa kokoa. Helpommalla pääsis kun näkis jo otsikosta sen koon :baahaahaa::baahaahaa:

nesto sanoi:
Ajovarusteet osioon voisi laittaa varusteen koon pakolliseksi otsikkoon....
Tosi veemäinen ettiä jotakin, kun kaikki ilmoitukset joutuu kattomaan läpi, jos se sattuis olemaan oikeaa kokoa. Helpommalla pääsis kun näkis jo otsikosta sen koon :baahaahaa::baahaahaa:

Tässä piilee aika syvä totuus siiitä että olisi myös myyjän suunnasta kohteliasta ja myyntiäkin nopeuttavaa laittaa otsikkoon riittävästi perusdataa niistä kaikkein tärkeimmistä asioista. Helpottaa ja nopeuttaa selailua muuten vallan hemmetisti. Esim "M: Akran slipari" vs. "M: Akran slipari ZX6R -04". Itse en edes enää avaa myynti-ilmoja jotka on niin ympäripyöreitä että ne vaatii joukon klikkauksia ennenkuin huomaat ettei ilmo sisältänyt mitään itseä kiinnostavaa.

netimoton ilmotukset pitäis laittaa linkkinä eikä pelkkää id numeroo ärsyttää katella ilmotuksia missä on pelkkä id numero siihen loppuu yleensä kiinostus ko. kohdetta kohtaan

Tai siihen, kun myynti-ilmossa lukee "Kuvia pyydettäessä" <- skippaan heti.

Back