Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tämä on "mutua" mutta sanoisimpa että sopii,eri juttu mistä sellasenKiitos Touko. Onhan tuo Väinö komiampi kuin intikka. Osaatko sanoa, saako tuohon B-malliin vaihdettua A-mallin tankin, jos sellaisen ylipäätään saa?
Anteeksi se "Touko", kiitos oli tarkoitettu vastanneille, eikä Touko nimiselle immeiselle, copypastevirhe väsyneenä.tämä on "mutua" mutta sanoisimpa että sopii,eri juttu mistä sellasenKiitos Touko. Onhan tuo Väinö komiampi kuin intikka. Osaatko sanoa, saako tuohon B-malliin vaihdettua A-mallin tankin, jos sellaisen ylipäätään saa?
saat,tuo A-malli sen verran harvinaisempi. "mikä ihmeen Touko???"
vai liekkö minulle tarkoitettukkaan.
Anteeksi se "Touko", kiitos oli tarkoitettu vastanneille, eikä Touko nimiselle immeiselle, copypastevirhe väsyneenä.tämä on "mutua" mutta sanoisimpa että sopii,eri juttu mistä sellasenKiitos Touko. Onhan tuo Väinö komiampi kuin intikka. Osaatko sanoa, saako tuohon B-malliin vaihdettua A-mallin tankin, jos sellaisen ylipäätään saa?
saat,tuo A-malli sen verran harvinaisempi. "mikä ihmeen Touko???"
vai liekkö minulle tarkoitettukkaan.
Mikäs siinä, mä ajelen nykyään GS:lläMulla on vahva epäilys että ajelen basicin / Antin vanhalla väinöllä. Mun vanha pyörä oli GSssä joten ero on melkoinen.
Mitään ongelmia käytössä ei ole ollut (1300km) ja noi ilmeisesti / toivottavasti merkkiin kuuluvat rytinät ja kolinat tuo ainakin mulle vaan lisää tunnetta kurvailuun.
![]()