• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ostamassa zzr600 -90

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostamassa zzr600 -90 Tekeekö kyseisellä kamppeella mitään kylmänä oli tyhjäkäynti hukassa mutta lämpimänä kävi suht hyvin mitä vikoja noissa on ?

Ihan mitä vaan vikoja tuossa iässä, kuten kaikissa muissakin merkeissä.
Venat luultavasti arin paikka jos ei ole säännöllisesti säädetty välyksiä. Alakerran laakerit, ohjurinkumit, nokkaketju/kiristin, öljyrenkaat männissä etc riippuen kilometreistä.

Yleiskunto, kulutusosien (jarrut, ketjut, rattaat, renkaat ym) kunto ja hinta jos on kohillaan niin miksei.. Silti vanhojen vehkeiden kanssa on aina tuuripeliä.

No näinhän se on ! Pidin ajamisesta kyseisellä pyörällä kun on toi ajo asento mukava ja mukavan pirteekin pyörä tuntu olevan !
Pitää ny kattoo pääsekö kaupoille !

Hyvä pyörä, itellä -94 mallia, joka on jo eri versio.
Tehoa riittää, mielestäni vääntää kuussataseksi hyvin.
Alusta ei tossa ole mikään kummoinen mielestäni.
Myyn muuten omani jos kiinnostaa??

Asut vähän turhan kaukana ! Itse asustelen täällä pohjoisessa ei jaksa lähtä ihan pyöran takia ajaan !

Ostin tuollaisen samanlaisen (-92) tässä keväällä. n.1700 kilometriä on tullut mittariin ja tyytyväinen olen ollut. Kytkin hieman luistaa kunolla revitellessä, mutta uudet levyt on jo tilauksessa. (Ferodon levysarja, jouset ja tiiviste n.100e).
Tehoa on (ainakin vielä) riittävästi näin ensimmäseksi "isoksi" pyöräksi. Kylmänä käynnistettäessä pitää hetki kaasutella ryypyn kanssa että rupeaa käymään tyhjäkäyntiä, mutta lämmettyään käy ihan kunnolla. Jos hinta on kohdillaan, niin osta pois!

Jeps - itse hankin -91 pyörän belgiasta, venttiilinvälykset säädin ja pientä remppaa muutenkin mutta kun tykkää rassata niin mikäs siinä.

Sinänsä mitään ei ois ollut pakko tehdä mutta mielenkiinnosta ja kun ajattelin pyörän pitää pidempään niin siksi väsännyt.

Kylmänä tyhjäkäynti - kun antaa reippaasti ryyppyä ja hetken käydä kovemmilla kierroksilla niin käy oikein nätisti sen jälkeen.

Voi suositella kyllä - itsellä about 2000km takana eli melko uusi mutta ajoasento on hyvä. Voi vaikuttaa sekin, että itse kun painaa emännän kanssa saman verran kuin isompi pyöräilijä yksin, niin hyvin riittää tuo peli - vaikka laukut olisikin täynnä tavaraa (tosin ihan täyteen pakattuna en ole ehtinyt vielä testaamaan).

Edit://jopasolikirjoitettutajunnanvirtaa

Voi vaikuttaa sekin että itse kun painaa emäntä kyydissä senverran kun isompi pyöräilijä yksin niin hyvin riittää tuo peli vaikka laukut olisikin täynnä tavaraa (tosin ihan täyteen pakattuna en ole ehtinyt vielä testaamaan).
Pilkkujen ja pisteiden käyttö on sallittua, jotta näistä "lauseista" voisi saada jotain tolkkuakin!
Ihan vaan vinkiksi  
wink.gif

Back