• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Osoitepalvelukielto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TommY-76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös sitä pidä olla syypää mälliin, että menettää bonukset?
Jos joku on kolauttanut ajoneuvolla pyörääsi ja syyllinen selviää, ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos syyllistä ei löydy, joudut itse maksamaan omavastuun ja korjaus menee vaunuvahinkovakuutuksesta ja bonukset putoaa.
No ei ihan pidä paikkaansa.Omavastuun joutuu maksamaan,mutta bonukset ei muutu mihinkään!!!!

Jos joku on kolauttanut ajoneuvolla pyörääsi ja syyllinen selviää, ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos syyllistä ei löydy, joudut itse maksamaan omavastuun ja korjaus menee vaunuvahinkovakuutuksesta ja bonukset putoaa.
No ei ihan pidä paikkaansa.Omavastuun joutuu maksamaan,mutta bonukset ei muutu mihinkään!!!!
Kyllä ne bonarit kaikkoaa siitä, jos joudut vakuutustasi käyttämään eikä vastapuolta löydy.. Näin ainakin Pohjolan sopparissa, enkä uskoisi että muut siitä eroavat millään tavoin. Ihan omakohtaista kokemusta, rikosilmoituksen tein, mutta eipä noita käytännössä ikinä kiinni saada.

Nimim. Autocom+GSM yhdistelmä on ohjelmoitu kypäräpuhelimeen napinpainalluksen taakse. "Hyvää päivää, saisinko rekisteri XXX-999 haltijan tiedot kiitos, yhdistäisittekö, kiitos - tuut - tuut - tuut... &&/)&)"
idea3.gif
Täh?

Eikö kannattaisi hakea poliisikouluun jos liikenteenvalvonta kiinnostaa nuinkin paljon?
Ei voi ymmärtää.

Kyllä ne bonarit kaikkoaa siitä, jos joudut vakuutustasi käyttämään eikä vastapuolta löydy.. Näin ainakin Pohjolan sopparissa, enkä uskoisi että muut siitä eroavat millään tavoin. Ihan omakohtaista kokemusta, rikosilmoituksen tein, mutta eipä noita käytännössä ikinä kiinni saada.
Mun pyörästä murjottiin virtalukko muinoin,ei tasan lähtenyt yhtään bonusta.Pulju oli IF.

Äh, sanoin väärin että aina joutuu käyttämään, mutta ilkivalta ja liikenneonnettomuus on eri asia. Ja jos joku kilauttaa sun pyörää päin parkkiksella, niin se menee siihen liikenneonnettomuus -kategoriaan. Silloin bonarit aina putoaa. Ja noista parkkistunaroinneistahan nyt oli kyse.

Mun pyörästä murjottiin virtalukko muinoin,ei tasan lähtenyt yhtään bonusta.Pulju oli IF.
Nimen omaan,  jos pyörä potkaistaan kumoon ja tulkitaan ilkivallaksi -> ei mene bonukset.
Jos jostakin löytyy pienikin viite, maalijälki tai jotain, että esim. auto on tönäissyt kumoon -> liikennevahinko ja menee bonukset. Ikävä kyllä vaikket itse tähän mitenkään voinut vaikuttaa...

Autoilija oli hölmöillyt jotain, ja hetken päästä tuli kännykkään tappouhkauspuhelu - soittajan numero ei tietenkään näkynyt.

Entäs kun töpeksit mopolla, tai ajelet mahdollisesti jotain hermoheikkoa ärsyttävällä tavalla. Seuraavana aamuna mopossa onkin renkaat puhkottuna, tai muuta vähemmän mukavaa. Ei ole kaukaa haettu ajatus..l
Entäs sitte kaiken maailman pervot..? Näkee kiinnostavan muijan, selvittää nimen ja osoitteen yhdellä tekstiviestillä ja alkaa vainota..
Olen joitakin kertoja itse käyttänyt tuota hakua tilanteessa että henkilöauto on parkkeerattu pihoille vääriin paikkoihin ja kun yritämme ajaa puominostinautoa pihalle,ei sitä viitsi jyrätä autoa,eikä viitsi yrittää huudella että missähän kuski on ja milloin tulee siirtämään
mad.gif
mad.gif
tekstari finderiin ja tekstari omistajalle(jos omistaa puhelimen).
Olen myös kerran soittanut idiootille saab kuskille joka vittuili 30km matkan edessäni eikä päästänyt ohi,ja halusimpa kerran laittaa viestin yhdelle mitsun omistajalle joka joka saatanan aamu aiheutti vaaratilanteita tuossa turun motarilla,että: olen muuten nainut vaimoasi joka aamu kun lähdet töihin ja nain nytkin`
biggrin.gif

Back