- Sijainti
- Suomi City
Onko kellään kokemusta laitteesta?
Stormi näkyy myyvän laitetta, luettelossa s.175
Stormi näkyy myyvän laitetta, luettelossa s.175
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan outo merkkiEn kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !![]()
Itellä käynyt myös mielessä jonkinnäköisen voitelijan ostaminen, mutta ei sen takia ettenkö jaksaisi rasvata ketjuja itse. Pyörään on kiva rakennella kaikennäköistä eikä pelkästää ajaa mikä on kyllä aika monella tapanaEn kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !![]()
No ostahan porukat kaikelaista hukkeria pellypania sliparia ym hilavitkutinta mitänäitänytonkaanEn kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !![]()
Helvatin hankalaa on jos yksin reissussa ilman keskitukea...En kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !
Suuri kiitos loistavasta analyysistäsi, ja siitä panoksesta minkä se antoi tämän topicin aloittajan ongelmanratkaisussa.En kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !![]()
No on sinulla hyvin rasvattu ketju, jos joka tankillisella voiteletIhan outo merkkiEn kyllä ymmärrä näitä vehkeitä! Jos ei viitsi itse voidella noin tonnin välein ketjua, on ehkä väärän harrastuksen parissa !![]()
Loobmanni on ollut itselläni ja sitä pitää puristella aina silloin tällöin.![]()
Ilman muuta on helpompi huolehtia ketjusta jos se käy automaattisesti![]()
Varsinkin sateella ja yleensä märillä teillä ajellessa ja soralla, ei sunkhaan riitä tuo kerran tuhannella km. voitelu. Pikemminkin vähintään kerran tankilliselle
EDIT: Sanokaa ny joku: Osta kardaani pyörä jneJa painotan sanaa NOIN TONNIN![]()
Varmaan on mopo sen näköinenkinIhme hifistelyä. Itse ruutailen aina tarvittaessa tippakannulla NESTEen 15w-40 turbo LXE:tä ketjuihin ja varmasti on riittävä voitelu. Kukin taklaa tyylillään.![]()
Ketjuöljyn tarkoitus ei ole pitää takavannetta puhtaana...Varmaan on mopo sen näköinenkinIhme hifistelyä. Itse ruutailen aina tarvittaessa tippakannulla NESTEen 15w-40 turbo LXE:tä ketjuihin ja varmasti on riittävä voitelu. Kukin taklaa tyylillään.![]()
![]()
123.63 EUR postikuluineen. Ei ny hirveen paha, mut ei mikään halpakaan.Kannattaa tutustua myös HawkeOileriin.![]()
Näin tein ja hyvä tuli, siis vipukytkin, solenoidiventtiilli,,diodi suojaamaan virtapiikeiltä mopoa, pätkä kirkasta letkua öljysäiliöksi satulan alle.pätkä teräsputkea viemään öljy rattaan viereen. Kustannukset tässä tapauksessa n. 5€itse mietin säiliötä, solenoidiventtiiliä ja painonappia kuskille, joka päästää niinkauan kuin painaa nappia. havaittuaan tarpeen voidella painaa nappia sen verran kun kokemus osoittaa riittäväksi.