• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Osavaras Vääksyssä liikkeellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja *Kaisan*
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys!
Pieni asia mutta ärsyttävä sellainen...
Siis asumme rauhallisella ok alueella ja täällä ilmeisesti joku tykkää rakennella pyöräänsä toisten osista  
wink.gif

Ensin hävis naapurin pyörästä jarrukahva ja pakoputken kannatin ja nyt viimeyönä minun pyörästä puolat ja tulpan johdot.
Ensin oli pyörää siirretty noin 200 metriä ja siinä siististi purettu pyörää sen verran että oli tarvittavat osat saatu otettua. Oli unohtunut piippuavain tekijältä paikalle  
tounge.gif

Hakis kaupasta osansa prkll  
mad.gif

Että näin täälläpäin...

Tervehdys!
Pieni asia mutta ärsyttävä sellainen...
Siis asumme rauhallisella ok alueella ja täällä ilmeisesti joku tykkää rakennella pyöräänsä toisten osista  
wink.gif

Ensin hävis naapurin pyörästä jarrukahva ja pakoputken kannatin ja nyt viimeyönä minun pyörästä puolat ja tulpan johdot.
Ensin oli pyörää siirretty noin 200 metriä ja siinä siististi purettu pyörää sen verran että oli tarvittavat osat saatu otettua. Oli unohtunut piippuavain tekijältä paikalle  
tounge.gif

Hakis kaupasta osansa prkll  
mad.gif

Että näin täälläpäin...
No voi prkl. Oliko samanl. pyörät vai joutuuko tekijä soveltamaan osat omaansa ?

Kun olen Vääksyssä asunut, niin en ihmettele
blush.gif

Vituttaa varmasti, mutta minkä noille mahtaa. Paitsi
kaboom.gif

Kiinnostais nähdä se pyörä valmiina
lookaround_orig.gif

Ota toki kuvia kun possut on sormenjälkiä ottamassa, tuliko partio pillit päällä paikalle?

Back