• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.orgin PrätkäMimmit Naisten Kympille su 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No siis joo, tavallaan. Ilmottauduin jo marraskuun puolella muistaakseni mukaan.. vieläku ehtis/jaksais treenaa.

Tarkotus ois parantaa aikaa roimasti, eli kuvittelen ainaki juoksevani (joskin se on enemmänki löntystelyä omalla kohalla).

Oon mukana :jippikaijee:

Nääh, joudun sittenkin perumaan tämän.. Eli en tule juoksentelemaan, mutta hauskaa kymppeilyä muille :peukutpystyyn:

Moikka kaikki

Mä olen sen verran huonossa kunnossa että en jaksa organiseerata ilmoittautumisia jne. Ottaisiko joku tän homman hartioilleen? Vai hoitaako jokainen ilmoittautumisen itse ja sitten kasataan tänne lista jossa on ilmoittautuneet?

Mä harkitsen tätä, juuh ihan tosissani harkitsen :p

Anu, sä tiedät et mä jeesaisin sua tässä jos mun kädet ei olis ihan täys ton rääpäleen (ei enää ihan niin pienen :;): ) kanssa... Nyt joku jeesaamaan Anua, se hoitaa aina kaiken! :orgmp:

Tohonhan vois ottaa ryhmän teemaksi jonkun sairaanhoitajajutun, Anu pääsee rulllikseen ja tippaletkuun ja loput on sitten siinä hoitsuina. Jos ei oikeesti jaksa työntääkkään, niin kutsutaan apuun palokunta :D Okei, huonot ideat syntyy iltayöstä.. Sorry :grin:

-Anu- sanoi:
Moikka kaikki

Mä olen sen verran huonossa kunnossa että en jaksa organiseerata ilmoittautumisia jne. Ottaisiko joku tän homman hartioilleen? Vai hoitaako jokainen ilmoittautumisen itse ja sitten kasataan tänne lista jossa on ilmoittautuneet?

hoidetaan jokainen ite.mä ilmotin jo itteni :)

Helou helou helou,

mä kävin kanssa ilmoittautumassa , huomatkaa että kuunloppuun mennessä ilmoittautuneet saavat huiman 6 euron alennuksen. :D

Tehdäänkö sellainen suunnitelma että tehdää tärskyt jossain ennen juoksua ja sitten juoksun jälkeen kaikki samaan läjään uudestaan ? Voidaan sitten sopia ennen juoksua minkälaisissa kokoonpanoissa mennä kolistellaan.

Pitäisikö miettiä että mennäänkö porukalla sitten syömään jonnekin ? Voitaisiin varata pöytä valmiiksi ? Syömäänhän voi tietty tulla kaikki prätkämimssut :)

Muokkaus : Tässä siis ilmoittautumis linkki

https://nk.tietokanta.net/naistenky...gister/index.php?context=null&Rooli=1&navig=2

Mikä nyt on tilanne tässä?

Huoltojoukkona: Anu

Löntystelemässä: Minä, anu.nuukka, bronchus, piipu, Ertzi5, taskuvenus, annepii, she!, fresh, tallu, MiRjaM

Ja tuosta kasasta löntystelee osa porukassa, osa omaan tahtia ja osa miten tahtovat. Nyt on vaan paha mennä vertailemaan näitä nimimerkkejä facebookkiryhmän nimien kanssa, kun sietlä tunnistan tasan tarkkaan Anun ja itteni xD

Mihin lähtöihin porukka on ilmoittautunu? Onkos tapahtumaan tulossa mitään yhteisjuttua? Tästä nyt vähän riippuu tulenko paikan päälle vai jätänkö väliin, kun ei yksin viitti juosta.

Onkos kaikki prätkämimmit peruneet osallistumisensa, kun kisa on ihan parin päivän päässä eikä minkäänlaista uhoa/jännitystä/tunnelmanluontia tässä ketjussa?

Mä olen menossa ihan itsekseni, kun ei tuollaisessa vajaan 20 000 ihmisen tungoksessa mikään isompi porukka kuitenkaan pysy kasassa, ainakaan juoksuryhmissä. Jos nyt joku mimmeistä sattuu tavoittelemaan rentoa 1:10-1:15 aikaa ja haluaa lyöttäytyä seuraan ni mikäpä jottei.

JGo sanoi:
Onkos kaikki prätkämimmit peruneet osallistumisensa, kun kisa on ihan parin päivän päässä.

Ei kait, kyllä sinne on vissii aika monta ilmottautunu? Mitää yhteislähtöö ei nyt organisoinnin puutteen vuoksi sitte tullu mut mitä jos kaikki ilmottautuneet mimmit sopikaa lähtöalueelta reffipaikka? .orgin paita päälle ja kypärät päähän ni tunnistatte toisenne :) tuolla fb:ssa prätkämimmien omassa ryhmässä oli kans jotai puhetta mutta ei siitäkään sitte oikein mitää tullu.

Back