• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Orgin PK-miitit jatkuvat 2007 - uudet vetäjät!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nahkat päällä..
tounge.gif
.. ja päässä ..
wink.gif

Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille.
smile_org.gif
Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa!
biggrin.gif
Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.
Täysin samaa mieltä itsekin olen. Funtsin vain JOS joku ei olisi.. No, ei kysytä siltä..
tounge.gif

Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..
tounge.gif
*total reps*
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen...
biggrin.gif
biggrin.gif

tounge.gif
*total reps*  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen...  
biggrin.gif
biggrin.gif
[/quote]
Oliks toi mainostusta?  
biggrin.gif

Edit: taas alkaa selvin päin typoa tulemaan..  
kaboom.gif

ei hemmetti nyt toi viesti meni ihan sekaisin..
biggrin.gif

Mä lähen jyräämään nurmikkoa nyt...

tounge.gif
*total reps*  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Oliks toi mainostusta?  
biggrin.gif
[/QUOTE]
**ttu on aina ollu vähän pervo... kyllä se tiedetään... mutta että vielä munasillaan jallun kannessa
biggrin.gif

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.
Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaan
biggrin.gif
Hyvä että kelpas.

Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy
tounge.gif

Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
Mä siis hoidan videon julkaisua vaille valmiiksi...

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.
biggrin.gif
Hyvä että kelpas.

Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy  
tounge.gif

Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
directors cut... kaikki saa pikku muistutuksen paitsi heippa
033102bebe_1_prv.gif

Ei ku oikeesti toi on tosi kiva et viittit nähdä vaivaa ja kuvailla kurvailijoita
pftroest.gif

biggrin.gif
Hyvä että kelpas.

tounge.gif

Minä en ainakaan millään filmillä ajele..
smile_org.gif

Videointi menee aika kätsysti niin, että ne jotka eivät halua päätyä videolle ajelee yksinkertasesti sit videopyörän takana?

sanoi:
Petri on asettanut riman korkealle
Tämähän tässä huolettaakin ja toisena juttuna on itselläni haittana duunit joista aina ei pääse liukenemaan. En ole vielä kerennyt Jensin kanssa  jutella suunnitelmista mutta, oma käsitykseni on ettei reitit ja kokoontumispaikat tulee noudattamaan vanhaa tyyliä, elikkä kierrätetään tasaiseen ympäri pk-seutua.Reitit on varmaan osaltaan "vanhoja tuttuja" mutta eiköhän sinne uuusiakin ole tulossa .....

tounge.gif
*total reps*
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Oliks toi mainostusta?
biggrin.gif
**ttu on aina ollu vähän pervo... kyllä se tiedetään... mutta että vielä munasillaan jallun kannessa
biggrin.gif
[/quote]

No Jallun kanteen en ole (vielä) päässyt/joutunut, mutta pitäähän tavoitteita asettaa!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Eli piti sanomani, että kuvatkaa ja videoikaa vaan kimppa-ajoja ja/tai -saunoja! Ihan kiva fiilistellä jälkikäteen!
smile_org.gif

(tyhmä kysymys ?) Onko kyseessä tapaaminen kahvittelun merkeissä vai heitättekö yleensä porukalla jonkinlaisen lenkin ? Pitäisi minunki saapua kun kerran kotinurkilla järjestetään..

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...
033102bebe_1_prv.gif
 No, joo...
Pikkusen heikolta näyttää tässä vaiheessa toi ftp-palvelun järjestyminen, mutta katotaan nyt vielä. Ilmottelen. Olis se vaan aika paljon helpompaa naruja pitkin. Eipä tarttis silloin kenenkään enää päivystää että millä ajelulla minkäkin ajelun pätkä on jaossa
smile_org.gif

..eikä jäisi videot saamatta jos syystä tai toisesta ei tälle jälkimmäiselle ajelulle (tai seuraavalle, tai sitä seuraavalle..)pääsiskään, kuten allekirjoittanut
sad_orig.gif

Mutta jos sitten vaikka kesäkuussa saisin joltain tuosta 26.4.-videosta kopion niin olisin
062802jumpie_prv.gif

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
"Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko...
033102bebe_1_prv.gif
 No, joo...
Pikkusen heikolta näyttää tässä vaiheessa toi ftp-palvelun järjestyminen, mutta katotaan nyt vielä. Ilmottelen. Olis se vaan aika paljon helpompaa naruja pitkin. Eipä tarttis silloin kenenkään enää päivystää että millä ajelulla minkäkin ajelun pätkä on jaossa
smile_org.gif

..eikä jäisi videot saamatta jos syystä tai toisesta ei tälle jälkimmäiselle ajelulle (tai seuraavalle, tai sitä seuraavalle..)pääsiskään, kuten allekirjoittanut
sad_orig.gif

Mutta jos sitten vaikka kesäkuussa saisin joltain tuosta 26.4.-videosta kopion niin olisin
062802jumpie_prv.gif
Joo, älä ota paineita sen jakelun suhteen..

Itse kun saan (siis kun vaivaudun ajeluihin paikalle..) sen 26.4. videon, niin voin niitä monistaa muillekin..

Ja niitähän saa ihan Main Sourcesta hakemalla
tounge.gif

Back