• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Tampere pikkujoulut la 4.12 klo 19 Plevnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terwo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ravintola Plevna on ottanut koronapassin käyttöön. Muistakaa ottaa koronapassi ja henkkari mukaan. Päivitetty myös kejun aloitusviestiin.

Ööö.. siis olisit oikeasti tullut ilman rokotesuojaa paikalle, ellei ravintola olisi tehnyt päätöstä puolestasi. Voi vittu ja luojan kiitos!

Kuinkas sitova tää ilmo on? Oon suhaamassa lauantaina Keski-Suomesta vasta iltasella Mansesteriin ja aikataulu saattaa muodostua tiukaksi. Mopollahan tuo ei olisi ongelma eikä mitään mutta tuo paska ranskatar ei kulje ihan yhtä vikkelään.

LaMasquerade sanoi:
Ööö.. siis olisit oikeasti tullut ilman rokotesuojaa paikalle, ellei ravintola olisi tehnyt päätöstä puolestasi. Voi vittu ja luojan kiitos!

Ei tilanteessa tarvitse olla kyse rokotesuojattomuudesta, kirjoittajahan ei maininnut mitään
rokotusten ottamisista tai ottamatta jättämisistä.

Minä esimerkiksi olen saanut kaksi rokoteannosta, tuen kaikkia järkeviä ja tehokkaita toimia
tartuntojen ehkäisemiseksi ja talouden ylläpitämiseksi, mutta rokotepassia en vapaaehtoisesti
käytä sen erittäin vakavien tietoturvariskien vuoksi.

Back