• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Tampere Lauantai 26.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo, pitihän munkin tulla mut... Aamulla oli kello soittamassa ajoissa ja aamukahvia parvekkeella juodessa katoin että vähän oli kostea keli mutta ei se mitään, menoks vaan. Reippaana kamppeet päälle, ulos ja mopo käyntiin, tai siis yritin... Pyöritti kyllä vähän aikaa hyvin mutta ei syttynyt. Mitä hel... bensa ok, ryyppy ok, päävirtanappi ok, mut ei vaan lähde. Hetken sahailin sitä mut sit akku rupes hyytyyn lopullisesti, ei edes pyörinyt. Meinasin vittuunnuksissani tuupata koko mopon edessä olevaan ojaan, paska romu, onneks maltoin mieleni. Jäi sitten lähtemättä. No päivällä menin ottaan akkua irti että laitan sen lataukseen. Koitin piruuttani ensin käynnistää, virta päälle, pieni hipaisu starttinappiin ja kone käyntiin! Jos ens lauantaina on ajot niin taidan jättää mopon jo pe-iltana pihaan käyntiin että pääsen mukaan...

Joo kiitos kaikille, reitti oli mainio ja samoin sää! Lopussa letka tosiaan katkesi mutta ei haitannut oikeasti mitään, ja olishan se loppureitti pitänyt mun jo itsekin tajuta.

Ensi lauantai mun osalta vielä auki, toivottavasti onnistuu...

Mahtava reissu oli tosiaan, kiva reitti ja sää helli. Kiitos vielä järjestäjille ja muille mukana olleille. Saatiinpa juu lopuksi sekoitettua pakkaakin mutta ei se menoa haitannut.
Valitan tätä asiatonta delvacin esiintuomista moottoripyöräilyn yhteydessä, mutta en millään innostuksissani kyennyt pitelemään itseäni.  
baaa.gif

Ensi kerralla pälisen vaikkapa jäähdytinnesteistä kunhan rollaattorimummojen väistelyltä ehdin...  
idea3.gif

Taisi kyllä säikähtää parka vielä enemmän kuin minä.

Mahtava reissu oli tosiaan, kiva reitti ja sää helli. Kiitos vielä järjestäjille ja muille mukana olleille. Saatiinpa juu lopuksi sekoitettua pakkaakin mutta ei se menoa haitannut.
Valitan tätä asiatonta delvacin esiintuomista moottoripyöräilyn yhteydessä, mutta en millään innostuksissani kyennyt pitelemään itseäni.  
baaa.gif

Ensi kerralla pälisen vaikkapa jäähdytinnesteistä kunhan rollaattorimummojen väistelyltä ehdin...  
idea3.gif

Taisi kyllä säikähtää parka vielä enemmän kuin minä.
Olis ollu komee keulakoriste... mummu rollaattorissa.
biggrin.gif

Tiedä vaikka olis tykänny jos olisit tuupannu vauhdilla jonkun sata metriä.

Mää meen tänään ton reitin kun en ehtinyt eilen.'
Keliäkin ovat luvanneet "roppa" kaupalla!
Morotetaan ko tavataan!
033102beer_1_prv.gif

Kiitosta vaan minunkin puolesta veturille ja koko porukalle. Alkumatkasta sormet oli hieman kohmeat mutta ekan pysähdyksen jälkeen ilma alkoi jo lämmetä mukavasti. Toivotaan vastaavaa ilmaa ja lämpötilaa myös ensi lauantaiksi  
sport05.gif

Back