Mun SMC kans pörähtää paikalle.Juu, tulossa ollaan. Minä ja mekanik ainakin. Tunnistaa KTM:n pärristä, todennäköisesti RC-8 ja Duke III.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun SMC kans pörähtää paikalle.Juu, tulossa ollaan. Minä ja mekanik ainakin. Tunnistaa KTM:n pärristä, todennäköisesti RC-8 ja Duke III.
Sen tunnistaa äänistä!Mun SMC kans pörähtää paikalle.
Kyselit sen verran myöhään, että ei ehtinyt kukaan vastata.Itsekkin tulossa harjulle tänään,mutta mistäs tunnistan ketään.?
Noh,enpä huomannut "ketään" tänään,tuo kuvauksesikin tuli hieman myöhään..Kyselit sen verran myöhään, että ei ehtinyt kukaan vastata.Itsekkin tulossa harjulle tänään,mutta mistäs tunnistan ketään.?
Mutta mut tunnistaa yleensä maastovihreistä camo-corehousuista tai nahkanyöripöksyistä, kaljusta päästä, kovasta äänestä, tyhmistä jutuista, pienestä hiirenhäntäparrasta leuassa ja rottamallin nahkarotsista. Tosin jos on lämmin, rotsi roikkuu jossain.
Pyörä on helmenvalkoinen Intruder 1500 tribaalikuvioilla. Ja btw, kypäräkin on camo, jos se sattuu jossain pöydällä lojumaan.
Esim. ABC:llä Lahdesjärvellä meidän vaihtelevan kokoinen väki istuu aina ulkona, usein lipan alla, taivasallakin sattumoisin.
Rohkeasti vain kysymään ollaanko orgilaisia. Jokainen joutunee kysymään sen joskus.![]()
Katos vaan, pojat istu viereisessä pöydässä.Pyörähdettiin Holtsun kanssa paikalla. Muutama kuva tuli kans otettua. KLIK
Kyllä pantiin merkille tää stadilaisten invaasio heti kun kahvittelusta tuli julkinen juttu.Katos vaan, pojat istu viereisessä pöydässä.Pyörähdettiin Holtsun kanssa paikalla. Muutama kuva tuli kans otettua. KLIK![]()
Joo, siellähän sitä oltiin nurkassa (häpeämässä?)Katos vaan, pojat istu viereisessä pöydässä.Pyörähdettiin Holtsun kanssa paikalla. Muutama kuva tuli kans otettua. KLIK![]()
No sua ei laskettu uusiin naamoihin.Joo tuli nähtyä Tampere meetinkikin... pikaisesti, mutta kuitenkin...
Mä oon tottunut jo, etten kuulu minnekkään... mut usein oon palannutNo sua ei laskettu uusiin naamoihin.Joo tuli nähtyä Tampere meetinkikin... pikaisesti, mutta kuitenkin...
Onneksi lähdit äkkiä, senkin porilainen.![]()
![]()
![]()
![]()