• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Tampere Goes Vehoniemi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mihin aikaa porukat yleensä on tuolla paikalla? Toistaiseksi en ole törmännyt yhteenkään motoristiin itse paikan päällä, vastaan moni kyllä on tullut. Olen yleensä liikkeellä 18-20 välillä, eli olenko liian aikaisessa?
Hmm.. missähän olet patsastellut?
smile_org.gif
Ellet perjantaisin 18->23 välisenä aikana näe yhtään motoristia Vehoniemessä niin joko sinulla on tarve erittäin vahvoihin silmalaseihin tai olet ollut jossain muualla kuin Vehoniemen automuseolla
smile_org.gif

Ite olin eilen tuolla ekaa kertaa ja porukkaa oli todella paljon. Hyvät fiilikset kyllä jäi veikkei sillä tuttuihin törmäänytkään. Juu paikan päälle pääsin pikkasen seittemän jälkeen... ei voi muuta sanoo kuin että hyvällä paikalla on toi häppeninki
062802moto_prv.gif
Wolferin, tässä kartta ...oletkos tuolla päin ollut vai?

Kyllä siellä tosiaan motoristejä eilen näytti olevan aivan pilvin pimein.. ite kävin kääntymäs mut en sit kuitenkaa jaksanu sen kummemmin jäädä ku ketään ees tunne
blush.gif

Laittakaa nyt joku semmonen kartta, missä on ihan se oikea paikka missä pitäisi olla... Kävin tosiaan Mobilialla, se on nähtävästikin ihan vika sijainti?

Back