• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Tampere Goes Vehoniemi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Holtsu

MotOrg ry jäsen
Otsikossa olennaisin. Eilen alkoi, jatkuu niin kauan kun ajokelejä piisaa!

Jos joku ei vielä tiedä mistä on kyse niin lisää infoa tuolla => KLIKS!

Siellähän sitä tuli oltua, mutta ihmettelen että mikä yökahvila. Kun meikäpojat sinne tuli vähän ennen kahdeksaa niin väki jo ajeli vastaan ja yhdeksän tietämissä oli jo tosi vähän pyöriä paikalla.
Hyviä olivat ne Leilan paistamat letut, vieläkin vähän ähky olo.
Oli ihan hyvä yö ajaa kotia, kuu paistoi ja pahin tuuli oli ohi.
Yksi jänis oli ainoa joka hidasti matkaa Läyliäisten jälkeen. Lämpöäkin riitti hyvin, siinä 9 asteen tietämissä kokoajan.

Siellähän sitä tuli oltua, mutta ihmettelen että mikä yökahvila. Kun meikäpojat sinne tuli vähän ennen kahdeksaa niin väki jo ajeli vastaan ja yhdeksän tietämissä oli jo tosi vähän pyöriä paikalla.
Oli ihan hyvä yö ajaa kotia, kuu paistoi ja pahin tuuli oli ohi.
Yksi jänis oli ainoa joka hidasti matkaa Läyliäisten jälkeen. Lämpöäkin riitti hyvin, siinä 9 asteen tietämissä kokoajan.
Jeps. Jengiä oli parisataa kuudenmaissa. Porukka alko liukeneen paikalta sitä mukaa kun aurinko laski ja lämpötila putos. Kesemmällä toi kävijäpiikki siirtyy taas tonne kahdeksan yhdeksän nurkille.

siellähän sitä oltiin nääääs
cool.gif

Eilen tuli käytyä,  
062802moto_prv.gif
   n. klo 20,00 ja paikalla oli melko paljon muitakin. kahvi ja munkki maistui.
tounge.gif

Tulevana perjantaina olisi tarkoitus rykäistä täältä Varsinais-Suomesta porukalla sinne Vehoniemeen ihmettelemään ja kahvia juomaan... Ollaan perillä varmaan klo 20 maissa, vieläköhän siellä porukkaa silloin on paikalla?

Kyl siä yleensä siihen aikaan viä jengiä on.Varsinkin jos on hieno ilta.Nyt sää tiedoista ei ota selvää kun vahtuu joka ilta mut toivotaan parasta.Toivon itekin pääseväni muutaman viikon tauon jälkeen.Eniten on porukkaa varmaan klo 18-20 mut myöhemminkin kyllä näillä volosilla vuoden kuukausina..Teretulemasta manseen..
smile_org.gif

Mää yritin käydä kattelee kangasalla mut mä oon niin hiton huono suunnistaja, etten osannu ees paikalle
smile_org.gif
aika paljon siel kangasalan suunnilla tuli väkeä kul vastaan joka kolosta...

Tampere _ Lahti tie ja oikealle kääntyy Kangasalan jälkeen ei voi erehtyä kun ajaa tarpeeksi kauas. On ne sen verran isot kyltit!

Nojoo... ehkä ens kerral sitä sit osaa oikeeseen osotteeseen.. ehkä vähän turhan hätäsesti katoin karttaa ku kotoota lähin.. Mä oon ammatissani vähän liian tottunu navigaattoriin ni ei meinaa ilman sitä löytää ees jääkaapil
withstupid.gif

Koskas miitit taas alkaa? jos vaikka tänä vuonna löytäisin perille.. viime vuonna harhailin lähellä mut en koskaa löytäny peril
biggrin.gif

Kannattaa sitten pysyäkin mieluummin niissä letuissa, paikan munkit kun ovat surullisen kuuluisia.
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
wink.gif
Miksi ihmeessä eivät muuta tyyliä näissä. Tasan kerran olen erehtynyt paikan munkkeihin ja ne on kyllä jotain käsittämättömän karmeeta. Tulee siellä silti käytyä, mutta yleensä uppoaa vain kahvi. Joskus (pari kertaa kaudessa) otan sen erikoisen lihottavan mutta ah niin hyvän valkoisen kaakunpalan (onko jotain valkosuklaa mössöö vai mitä)... Leipoisivat vaikka maukkaita korvapuusteja mielummin, niin tulisi kahvin kanssa ostettua jotain... (pynsän munkit on kumminkin NE munkit Treen seudulla)

Tää ylös, vaikka ihan noille mansesterin vallottajiin tunnareiden kyselijöille tiedoksi.
wink.gif

Mihin aikaa porukat yleensä on tuolla paikalla? Toistaiseksi en ole törmännyt yhteenkään motoristiin itse paikan päällä, vastaan moni kyllä on tullut. Olen yleensä liikkeellä 18-20 välillä, eli olenko liian aikaisessa?

Back