• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG Tampere baari-ilta 20.9. lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
033102beer_1_prv.gif
 Ei paljon muuta kuin viikko aikaa!  
033102beer_1_prv.gif
Hotelli on jo varattu. Kyllä maistuu...
033102beer_1_prv.gif

kyyti järjestyi kiitos Kriisille. seuraavaksi metsästetään yöpaikkaa  
thumbs-up.gif
,
tai sit joutuu juopottelemaan kokoyön ja ootella että Kriisi on ajokunnossa, jotta pääsee takas kotiin  
biggrin.gif

eli tulossa ollaan
033102beer_1_prv.gif

Pitäskö lähtee.....
062802jumpie_prv.gif

Viimeeks ku olin/oltiin Mansesterin valloituksessa, niin Plevna oli kantapaikka.... elikkäs vissiin aika kauan sitten....?

Silloin oli muuten myös pöydillä tanssia
wink.gif
, naisilla vaan onneks...

eikö kukaan halua majoittaa sisäsiistiä puolilupsakkaa mzee:tä  
sad_orig.gif
Mullon hyviä ja huonoja uutisia...

Huonoja, että oomma sit samana päivänä muuttanu keskustasta esikaupunkialueelle, joten meillon pieni kaaos kotona. Ja matkaakin tulee Jonnivverran...

Hyviä on, et meillon kuitenkin iso sohva johon mahtuu hyvin nukkuun ja taksikin on ainaski kolmeen pekkaan sitte, jos siis minä juon enkä aja...

Niiettä yhen mallin yöpaikka ainaski on!

Voishan sitä yrittää ilmaantua paikalle!
Jos ei oo duunia ja kyyti ja majotus järjestyy
biggrin.gif

eikö kukaan halua majoittaa sisäsiistiä puolilupsakkaa mzee:tä  
sad_orig.gif
Mullon hyviä ja huonoja uutisia...

Huonoja, että oomma sit samana päivänä muuttanu keskustasta esikaupunkialueelle, joten meillon pieni kaaos kotona. Ja matkaakin tulee Jonnivverran...

Hyviä on, et meillon kuitenkin iso sohva johon mahtuu hyvin nukkuun ja taksikin on ainaski kolmeen pekkaan sitte, jos siis minä juon enkä aja...

Niiettä yhen mallin yöpaikka ainaski on!
hiphip
062802jumpie_prv.gif

epäjärjestys ja kaaos ei meikäläistä haittaa.

tottahan toki sinä juot etkä aja
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

laitapas mulle privaan sun puhnumero niin otan yhteyttä

Tämä lauantai on sitten huomenna ja mainittakoon, että lisäpaikkojakin olen varannut.

Mitähän tästäkin tulee, alkaa jo pelottaa.
crazy.gif
tounge.gif

Mitähän tästäkin tulee, alkaa jo pelottaa.
crazy.gif
tounge.gif
höpöhöpö

sinua pelottaa vaan krapula
biggrin.gif
Höpöhöpö itte! Ikinä mitään krapulaa, osaan juoda maltillisesti.
talktohand.gif
wink.gif

Se mitä pelkään on että taivas putoaa niskaan. Uhka on tällä porukalla enemmän kuin todellinen.

Pari naista töistä pitää tuota Pickwickiä kantapaikkanaan ja varoittelin niitä. Lähtivätkin sitten toinen kai prasiliaan ja toinen varmaan lappeen rantaan.
nixweiss.gif

Back