• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG Tampere baari-ilta 20.9. lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäli oikein ymmärsin eilisen keskustelun kotona, niin oltais tulossa...
biggrin.gif
(Ainakin halusin ymmärtää näin)

laitettu harkintaan
tounge.gif

jos joku täältä pk-seudulta on autolla menossa, niin voisin hypätä kyytiin. ja jos sieltä tampesterista joku yöpymispaikka vielä löytyis.

tosin pääsis lähtemään vasta klo 16 jälkeen töistä

Vahva ehkä, muttui... tullaan tullaan  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Mä olen niin pitkä, että kannattanee varata mua varten kaks paikkaa.

jos joku täältä pk-seudulta on autolla menossa, niin voisin hypätä kyytiin. ja jos sieltä tampesterista joku yöpymispaikka vielä löytyis.

tosin pääsis lähtemään vasta klo 16 jälkeen töistä
Saat hypätä kyytiin jos haluat, itekkin töissä klo 16 asti.

Eli tulossa paikalle.

Eiks toi ole vanha korona-baari!!
bowdown.gif
Ei kai täällä Tampereella kahta Picwickiä ole?

Tuun jos ehdin, ei tiedä vielä..

Kutsu kaikille! Tulkaa ny katsomaan meitä, vaikka uudestaan, jos ennenkin ootte nähny!
Jaa. Nythän mä vasta hokasin (oon kaukaista hämäläistä sukujuurta), et mäkin voisin vaikka tulla??? Pitääks repii Riimmoni ja Yammutar mukaan, niin tullaan oikein miähissä ja naisissa vallotaan mansee (Rimmoni on miäs ja me muut hameväkee)??
buttrock.gif
buttrock.gif
Vai baariin pitäis... katoppas kun mä en juo enään viinaa ja en ehkä jaksa kattoo teitä niinkun selvin päin kuitenkaan - jotenkin noi manselaiset menee kun ne juo mukaviks  
biggrin.gif

Mut mä yritän ton Rimmonin potkia sinne  - se juo ainakin kahden edestä  
bowdown.gif

edit: opettelee kirjoittamaan oikein

Back