• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Summermeeting 28.-30.8.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos ja kumarrus täältäkin kaikille, jotka olivat kaiken riemun meille järjestäneet :respect: ja kanssaosallistujille myös. Oli mahtava viikonloppu. Ekaa kertaa mukana, mutta taatusti ei viimeistä.

Gymkhana-rata oli hauska juttu. Sen olisi suonut saavan enemmänkin näkyvyyttä ja osallistujia. No, josko ensi kerralla sitäkin lisää. :thumbup:

Kiitos kaikille tapahtumaan osallistuneille. Kiitos myös kanssa järkkäreille ja talkoolaisille.
Erittäin iso kiitos ajanottotiimi Riverside Timers:lle, rautaisia ammattilaisia. :thumbup:

Pitäisikö tässä alkaa suunnittelemaan jo uusitaan ensi kesälle?

Ja tähän loppuun on pakko sanoa, että KIITOS kaikille :rakastunut:

Tästähän tuli uus lempparijuttu!
Enskerralla jokainen ottaa useamman kaverin mukaan ja me katsotaan täysin sateeton päivä 2016 vuodelle.

Tässä linkki muutamaan katsojanvideoon.
MotOrg_Kesäpäivä

Kiitos Orggilaisille tasaisesti kaikille!

Videolla mukana päivän toinen kympin alitus

Viimeksi muokattu:
Voi veljet, olipas meillä taas hauskaa!

Lämmin kiitos kaikille paikalla olleille. Mielestäni perussetti oli varsin onnistunut, tuosta lähdetään viilaamaan ensi vuodelle. Sateen ainakin voisi jättää pois...tosin se autokuivaus oli ihan hauskaa.

On taas mitä talvi-iltoina muistella lämmöllä. Kiitos :rakastunut:

Mitä aikoja kurvailitte hidasajoradalla? Aamupäivävan rata tais olla erilainen kuin iltapäivällä. Mä taisin – sitte ku viimein neljännellä kertaa löysin sen radan :paikallatuulee: – huristaa 40,9 jos oikein muistan. Hyvää reeniä tollanen kaupunkiajoon!

Saa kai sitä itsekin kehua...
Oli ihan hemmetin hieno ja hauska viikonloppu!

Kiitos Teille kaikille jotka autoitte tekemään tämän hienon tapahtuman.
Kiitos Salomonille kiihdytysjärjestelyistä (ja bändi-ideasta), kiitos Mikolle koulutustapahtumasta, kiitos Kirsille loppuunmyytyjen majoituspaikkojen järjestelystä ja kiitos kaikille järjestelyissä auttaneille talkoolaisille.

Kiitos Petrille (tr3) kopterinäytöksestä, kiitos Mikalle (mikan, Team 67 racing) mukanaolosta ja ehkäpä pitää erikseen kiittää myös Petriä (PoS) päivän munakkaimista äänistä.

Erityiskiitokset tietysti myös Teille kaikille jotka olitte mukana tapahtumassa.

Illan huipentumana meillä oli aivan käsittämättömän railakkaat bileet, kiitos saunabändillemme, Leka ja Pojat!

Ensi vuonna otamme uusiksi, entistä isommalla porukalla. :thumbup:

Foto by puuwe

Liitetiedostot

• Tove.jpg
    Tove.jpg
    54,1 KB · Katselut: 100
Viimeksi muokattu:
Gymkhanarata ennätys kuivalla radalla oli 28.7s.
Märkärata paras oli 31.7s
Nopein testaaja oli ajalla 36.2s Nikke T
Palkinnon lahjoittaa wanico.
Nämä ajat koskevat vain iltapäivän rataa.

Nopeimmat ajoi Tommi, mutta kouluttajana ei voi osallistua palkinnon saantiin.

Goofy S sanoi:
Saa kai sitä itsekin kehua...
Oli ihan hemmetin hieno ja hauska viikonloppu!

Kyllä te saatte tällaisen tapahtuman jälkeen ansaitusti kehua itseänne! Pyyteetöntä työtä meidän nautiskelijoiden eteen. :thumbup:

Mikäs ton rytmiryhmän nimi oli? Ihan vaan mielenkiinnosta, koska joskus pikku päissäni mietiskelin, että ois mahtavaa, jos sais meistä motoreista bändin kasaan. Ja sille nimeksi .ORG!esteri Copyright mulla!!

Josko sitä uskaltais Makekan kannustuksesta ens kerralla jäädä ihan yöksi...

BANDIT-R sanoi:
Gymkhanarata ennätys kuivalla radalla oli 28.7s.
Märkärata paras oli 31.7s
Nopein testaaja oli ajalla 36.2s Nikke T
Palkinnon lahjoittaa wanico.
Nämä ajat koskevat vain iltapäivän rataa.

Nopeimmat ajoi Tommi, mutta kouluttajana ei voi osallistua palkinnon saantiin.
Siis häh?
Voitinks mä jotain?

Onko kellään aamu kiihdettelystä kuvia/videoita? Ite olin PV Suizalla ekaa kertaa vartilla ja parhaaks jäi 12,3s/174.6km/h. Oli hienoo päästä mukaan kokeileen!

Isot kiitokset järjestelytoimikunnalle - hieno päivä oli! Yllättävän koukuttavaa oli varttimailin ajaminen. Kaikenkaikkiaan 12 vetoa tuli vedettyä aamuvuorossa tunnin sisään :grin: Tavoite hieman muuttui ajaessa ja tulihan se 11:n alituskin sieltä.

PS. Tätä ei kyllä usko kukaan, mut voitin lauantaina myös lotossa..

Mc Nikke T sanoi:
Siis häh?
Voitinks mä jotain?

Onko svingi kunnossa?
golf.gif
:grin:

riisor sanoi:
Isot kiitokset järjestelytoimikunnalle - hieno päivä oli! Yllättävän koukuttavaa oli varttimailin ajaminen. Kaikenkaikkiaan 12 vetoa tuli vedettyä aamuvuorossa tunnin sisään :grin: Tavoite hieman muuttui ajaessa ja tulihan se 11:n alituskin sieltä.

PS. Tätä ei kyllä usko kukaan, mut voitin lauantaina myös lotossa..

:D Mä uskon kyllä. :D

Pitkiss sanoi:
Onko svingi kunnossa?
golf.gif
:grin:

Ja jos kalusto ei oo kunnossa, niin mä voin myydä Wilsonin Fat shaft -setin Niken puumailoilla ja draiverilla halvalla... :peukutpystyyn:

Ainut PV -kuva, en luokitellut postattavaksi. Voisin kuvitella, että joku otti hyväkin kuvaa.

Omat kuvat nyt ilman watermarkkia, kun aina tuon unohdan default arvoista muuttaa.

_smaller.jpg

Voi vitsi että oli kiva viikonloppu :jippikaijee:

Kotari kiihtyi 11,309 kiitos radan kuivaajille.

Milloinkohan tää krapula hellittää :blink:
ja missä pirussa mun silmälasit on

marko.fzs sanoi:
Milloinkohan tää krapula hellittää :blink:
ja missä pirussa mun silmälasit on

- yleensä keskiviikkoon mennessä..
- soita Markulle rilleistä, tuolla ylempänä on Kriisin linkki Räyskälän tyypeille.

Makeka sanoi:
- yleensä keskiviikkoon mennessä..
- soita Markulle rilleistä, tuolla ylempänä on Kriisin linkki Räyskälän tyypeille.

Todistettavasti ne oli mulla vielä Someron kohdalla, mut kiitti kumminkin.

Back