• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Summermeeting 28.-30.8.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onpa jännä. Kaupassa naamaraja?

Liitetiedostot

• Näyttökuva 2015-07-07 kello 22.33.06.png
    Näyttökuva 2015-07-07 kello 22.33.06.png
    114,7 KB · Katselut: 97
  • Näyttökuva 2015-07-07 kello 22.32.51.png
    Näyttökuva 2015-07-07 kello 22.32.51.png
    202,2 KB · Katselut: 107
Salaliitto ettei Italian ihme pääse nöyrtymään stripille. No, ei kai noita matkavessoja ole sinne tarkoitettukaan. Olkoon sitte, pitäkää kemunne ilman mua.

Mitä...
"Räyskälä kiihdytysajo 29.8." löytyy kaupasta just ennen jäsenyysmyyntiä ja Räyskälän huonemajoitusta ja telttapaikkaa.
Ainakin mun näytöillä.
Eikö?

Katopa noita Raaserin kuvia. Kyllä mullaki omilla tunnuksilla kaupassa näkyy, mutta pakko myöntää että mäki oon niin sokea, etten noissa kuvissa sitä nää siellä missä sen pitäis olla.

Waille sanoi:
Katopa noita Raaserin kuvia. Kyllä mullaki omilla tunnuksilla kaupassa näkyy, mutta pakko myöntää että mäki oon niin sokea, etten noissa kuvissa sitä nää siellä missä sen pitäis olla.

No perskeles... Raaserin näkymä on erilainen... tai näyttää erilaiselta... onpa kiva juttu...

Ylläpitoooo...??? !!!

wanico sanoi:
Minulla yöpymiset näkyy, mutta joulukuusiajot ei näy ei.

Sama täällä. Toimivalla alterilla kokeilin. Omalla nickillä ei enää kaupustella.

aleksi15 sanoi:
Kyllähän tuossa Raaserin kuvassakin näkyy ko. tuotteet oikeassa reunassa.

Luoja. Luetko edes ennenkö vastaat? Kerroppa nyt missä kohtaa mun screenshotteja näet kiihdytysajoja myytävän?

JMH sanoi:
Sama täällä. Toimivalla alterilla kokeilin. Omalla nickillä ei enää kaupustella.

Multakin puuttuu joulukuusi ajot. Luulin jo että sulla on jotenkin näpit mukana tässä juonessa. Mutta jos sultakin ne puuttuu, niin kuka ei halua meitä viivalle.:smoking:

Samoin näyttää puuttuvan mun ---shyhander tunnukselta, tais olla majoitus sekä telttamajoitus kun näkyy.

Goofy S sanoi:
Onhan ne siellä oikealla oranssilla tekstillä.

Nyt tulee hessu naamapalmua jommalle kummalle... jänskää.

On siellä majoitusta, mutta ne joulukuusiajot! Vallalla on semmoinen käsitys, että nekin tulee kauppaan, vaan tuosta sun kommentista jää sellainen käsitys rivien välistä kaivelemalla, ettei tulekaan, vaan ostetaan paikan päältä.

Anteeksi, olen katsellut väärää kuvaa.
Tosiaan, eihän tuota "Räyskälä kiihdytysajot 29.8." näy Raaserin kuvassa.

Sori.
Tuo meidän kauppa on ihan paska, sen kanssa menee hermot kaikilta. Myös ylläpidolta.

Ei parempaa löytynyt :D

368823_cartoons-comics-goofy-yup-a-goofy-movie_200s.gif

Siis joulukuusiajot pitäisi olla kaupassa. Nyt olemme samalla sivulla.

Melko hyvä. Ja kuvaa fiilistä. :thumbup:

Vertzu on laittanut nuo kauppaan, jospa mä uskaltaisin vaivata häntä asialla.

Onneksi kiihdytysvuorojen osto onnistuu myös paikan päällä, ihan samaan hintaan.
Ruuhkatilanteessa tuo ei tietystikään lohduta...

Miten mulla on sellanen tunne että kohta on taas 17 Jasu75:ttä kesäpäivän aamuna ilmottautumassa kiihottamiseen. :dunno:

Nyt näkyy. No, mun mielestä ei paras olla ratapäivissä, vaikka onhan se tavallaan rata-ajoa.. :dunno:

Back