• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Summermeeting 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliskos joku palaamassa sunnuntaina autolla Tampesterin suuntaan tai saisko kyydin vaikka Hämeenlinnaan? Polttoaine kuluihin osallistun totta kai.

T:terppa

Edit. Kyyti saatu kiitos Terwo ja Telos.

Viimeksi muokattu:
Jos joku sattuu jostain syystä tarviimaan ni mul on sit OBD lukulaite mukana... oli tos pöydällä niin nakkasin huvikseen tankkilaukkuun.

Kiitokset järjestelijöille. hyvä meininki säistä huolimatta.
Omat luvut 182kg
10.831/221km/h oli pakko höllätä lopun perunapellossa:grin:

Video 3 (Mä en muuten tunnista tota huikean nopeaa pyörää, kuka kertoo?)

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Video 3 (Mä en muuten tunnista tota huikean nopeaa pyörää, kuka kertoo?)
Näytti modatulta kilogixeriltä +10...15cm.
Kiitos vaan puuhanaisille ja -miehille! Te ootte ihan parhainta a-ryhmää! Pitäkää lustia - älkää istuko kiuaskivien päällä... :)-
Kriisille onnittelut!

Kiitokset kaikille puuha Pirkoille ja Peteille :respect:

Oli pirun kivaa, vaikka keli oli mitä oli ja väkeä valitettavan vähän...

Kiihdyttelyneitsyys meni ja parhaat tuloslistalta: 0,821 s reaktio, 209,91 km/h ja 11.046. Ihan hyvin märällä radalla, kun kakkosen loppuvaiheessa mittaristossa oli discovalot vilkkumassa kohtuu aktiivisesti... :p

Valitettavasti ei voinut jäädä iltaa viettämään, mutta ens viikolla Imatralla sitten. :peukutpystyyn:

Ja tollanen "paksu" S1000RR painaa 192kg eli Boltin keijukaiseen verrattuna ihan V****sti. :rant:

Go-Za sanoi:
Oliks sulla tankki täynnä? Ja Boltilla tyhjä??

Joo. Multa puuttui 6 litraa bensaa täydestä ja mulla on katti kiinni... Boltilla paloi bensavalo.

Motoristorante sanoi:
Näytti modatulta kilogixeriltä +10...15cm.

Joo minäpä se siellä :)

Elikkäs -07 1000cc gikseri.

Kuitukatteet,sifteri,madallettu ja jatkettu. Muuten on moottoriltaa yms vakio.

Oli ihan mielenkiintoista päästä muuten punnaamaan pyörä, taisi olla muuten päivän kevyin(?) 174kg näytti vaaka melkosen tyhjällä tankilla. :thumbup:

Ensimmäistä kertaa olin räyskälässä ajamassa ja se maaliintulo "hyppyri" oli ekoilla kerroilla kieltämättä veikeen tuntuista +200kmh taulussa. Muutaman harjoituksen jälkeen kun ymmärsi mennä pidemmälle tuppinurin niin se meni helpommin siitä ylitte :p

Videot ei jostain syystä mulla lataudu kunnolla. Mahtaako muilla toimia? Pätkii eikä lataa tuota koko videota vaikka kuinka antaa lataantua. Olisi mukava katsoa pätkiä kun ei itse pääse paikalle.

Back