Goofy S
MotOrg ry jäsen
JMH sanoi:Aika kosteeta siellä tulee olemaan.
Mistä sä puhut? Ei ymmärrä?
Saunasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Aika kosteeta siellä tulee olemaan.
Salmon sanoi:Summermeetingissä on taas mahdollista teettää itselleen muotoonvaletut korvatulpat jos ostajia on vähintään 10.
EarInc yksillöllisiä korvatulppia on silloin paikan päällä tekemässä virallinen maahantuoja/valmistaja.
Hinnat tulpille on seuraavat:
Ear-Inc Instamold -perustulppa ovh. 60€
Ear-Inc-perustulppa, jossa Ear-Inc-suodatin ovh. 90€
Ear-Inc-perustulppa, jossa ER:n suodatin ovh. 130€
Kaiuttimellisen tulpan tämän hetkinen hinta ei ole selvillä, mutta kun tietoa saan lisäilen tänne.
Ja Motorg ry:n jäsenkortilla 20% alennus.
Jos olet tulossa teettämään tulpat itsellesi, laittaisitko siitä ennakkoilmoituksen minulle YV:llä tai spostilla salmon (ät) moottoripyora.org
sami1024 sanoi:Kaiuttimellisen tulpan päivän hinta ei ilmeisesti oo edelleenkään tiedossa? Omien vastamelunappien hajottua nämä voisi kiinnostaa...
Salmon sanoi:Tämän hetken hinta kaiuttimellisille tulpille on 230€
Salmon sanoi:Ymmärtääkseni kyseessä on aina se sama perusvalumalli jota sitten muokataa asiakkaan tarpeiden mukaiseksi suodattimille tai kaiuttimille
Big Vic sanoi:Hmmm... Mutta mikähän malli on kyseessä? Ear Inc: llä on aika monta kaiuttimilla varustettua mallia. Mua kiinnostai erityisesti Z-sarjan mallit. Kyselenkö suoraan maahantuojalta vai mikä olisi paras eteneminen?
Salmon sanoi:Muistutellanpas nyt siitäkin, että on mahdollisuus punnita oma pyörä ja siitä saa vielä tulosteen mukaansa.
Hintaa 5€/punnitus joten varatkaa tasarahaa kiitos
jasu75 sanoi:Täällä on muuten niin monta tuttua päänahkaa pöllytettävänä, on varmaan
pakko tulla viivalle.
JMH sanoi:Tää on jasu hei punnitusosio. Keveyden puolesta siinä ei pärjää se matkalehmäsi, etkä sinä.
En mä nyt niin painava oo..jasu75 sanoi:Tämä sattuiEn mä nyt niin painava oo..