• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämän vaan paranee, eikun parinvaihtoajeluita järjestämään  
062802jumpie_prv.gif
Tästä seurauksena saadaan sitte taas iso liuta sinkkuja, joten sinkkuajeluiden tulevaisuus on turvattu.
tästähän tulee oikeen oravanpyörä ja kumpiki ajelu saavuttaa suuren suosion
tounge.gif

jos kelit sallii niin mä voisin kyllä lauantaina osallistua moisiin ajoihin
smile_org.gif

Saakss tulla messiin jos lähtee ovet paukkuen perjantaina ja kipittelee sitten sunnuntaina kukkapuskan kanssa kotiin?
idea3.gif

Ajelut päivänä, jolloin niihin pääsisi mukaankin
smile_org.gif
. Onko mahdollista liittyä joukkoon muuallakin, jos ei ehdi yhdeksitoista viralliseen lähtöpaikkaan?

Allapäin hymiö siis syystä että...

Samaan aikaan 24h Le Mans...

Vilpittömästi melkein samanarvosia happeningejä kyllä, mutta tuonne tuli luvattua ensin...

sport05.gif

Voi harmi, että olen just tuolloin Keurusselällä motoristitapahtumassa koko vkl:n. Olisin ajellut tuossa
"karanneiden letkassa" (= yksin) tuonne Verlaan.

Joka tapauksessa kiitos hyvästä ajo/tutustumiskohteesta, Bren.
Täytyy ottaa kesälomareittiin mukaan.

Eli aika hiljaista on naisrintamalla
biggrin.gif
Jos keli on täydellinen, eikä muutakaan tekemistä ole, niin saatan lähteä mukaan nyt kun on pitkästä aikaa kilvellinen mopokin käytettävissä. Mut ans kattoo nyt.

En taitaisi kelvata... On se vaan kumma, kun Thaimaan reissulla tuokin asia oli toisin  
tounge.gif
 Mutta, että Thaityttö vaimoksi - no ei.
Njoo, Thaimaan tytöt ymmärtää katsos hyvän päälle
biggrin.gif
Ja kuka on sanonut että oikein vaimoksi
tounge.gif
eikä paljon noihin sinkkuajoihin näillä näkymin kannata lähteä, kun sinne on näköjään tulossa vain nahkahousuisia karvaisia körilöitä, pois se minusta, hyi helvetti
sad_orig.gif

.Sää ja muullakin varauksella ehkä mahdollisesti mukana
biggrin.gif

Tosin enhän mä tonne osaa kuitenkaan...

Tosin enhän mä tonne osaa kuitenkaan...
Osaatpas, jos muistelet miten me mentiin sinne samaan paikkaan mäkkärin parkista toissapäivänä. Kehä3:sta vaan itään, ja ekaa liittymää tuusulanmotarin jälkeen ylös ja vasemmalle. En itse tiedä lainkaan josko tuonne pääsen, kun on ihan liikaa muuta ohjelmoituna kalenteriin jo nyt. Harmi, vaikka tällainen kaupungin tavoitelluin ikisinkku ja muutenkin bradpit-tyylisellä olemuksellani suorastaan vastustamaton melkein tv:stä tuttu unelmien poikamies olenkin. Pitäähän muillekkin jotain mahiksia antaa. Jos en pääse mukaan, niin elän toki toivossa että näitä tulee lisää. Pienempää letkaa voin joskus jopa ehkä lähteä vetämään, jos tarpeeksi kauniisti suostutellaan.

/MarcusB

Jos MarkusB et pääse mukaan, voisinko tulla stunttaamaan sinua?
Tosin ihan kaikkia  ominaisuuksiasi en taida vastata....
smile_org.gif

Mä olen jotain ton sinkun, karanneen ja eronneen välimaastosta, mut yksin kuitenkin asun, joten saanen tulla mukaan... Paitsi jos sataa, niin sit olen yhtäkkiä varattu ja ulkona näistä geimeistä..

Pahoitteluni kaikille niille, joiden sukkalaatikko kaipaa siivousta juuri kyseisenä päivänä. Parempi onni ensikerralla.
pftroest.gif
Mukaanlähtijöitä näyttäisi olevan muuten ihan mukava määrä, mutta toivon useamman naisen uskaltautuvan mukaan. Jotta alkakaahan herrasmiehet hurmata niitä naisia täällä foorumilla.
biggrin.gif

Onko mahdollista liittyä joukkoon muuallakin, jos ei ehdi yhdeksitoista viralliseen lähtöpaikkaan?
Suunnittelin, että menomatkalla pidetään pieni tauko Myrskylässä ja pysähdytään Iitin ABC:llä tankkaus- ja vessatauolla. Mitähän sinne Iittiin kestää ajaa? Pari tuntia? Mä piirrän reitin Googleen, siitä saa ainakin jonkinlaisen arvion. Ja tosiaan säävarauksella mennään, kaatosateeseen ei lähdetä snorklaamaan.

Muthan on kutsuttu tupareihin, noita ajoja edeltävään iltana. Enkä niistä toivu/ole ajokunns, noin aikasin tai tuskin koko päivänä  
033102beer_1_prv.gif
Sama tarina, ja vielä olis tälle lauantaipäivällekin yhdet talkoot jonne pitäis pystyä kykenemään.

Ai niin ja eihän mulla ees oo pyörää  
baaa.gif

Noh. Kaipa tää koittas tulla. Hieman pitää vain organiseerata kalenteria tyhjemmäks.

Josko tällä kertaa sitten se puhelinnumerolappu pleksiin, olkoot minun osuuteni aloitteista
tounge.gif
wink.gif

Toivottavasti näitä mahtuu kesään ainakin toinen mokoma niin pääsee allekirjoittanutkin mukaan rymyämään
smile_org.gif

Back