• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Sinkkuajelut La 6.6.2009 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolfie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tota juu, olen eronnut viikko sitten, katsotaanko mut silloin sinkuksi? vois tulla kahtoon.
062802moto_prv.gif
Tietysti katsotaan. Ihminen on sinkku sillon kun ite semmoseks ittensä katsoo. Mukaan vaan
thumbs-up.gif
voisko joku laittaa mulle tarkemmat tiedot paikasta? ellei ollut jo
sad_orig.gif

Järjestäkää nää kekkerit nyt sit joku toinenkin kerta. Mullon sliksit alla ja ketjut ja rattaat moro ja maanantaina vasta vaihtopvä :/

Saattais ajella tonne. Yks naispuoleinen sinkku pyytäny seuraksi, kun se ei yksin uskalla
wink.gif

Kaksin meistä tulee yks rohkee.

Lähtisin muuten, mutta olen "naimisissa" kääpiömäyriksen kanssa. Ehkä muutaman vuoden päästä tämä epänormaali elämänmuoto koiraeläimen kanssa saa saman julkisen hyväksynnän kuin lesbojen ja homojen adoptio-oikeus.
Siis suomeksi....olen heti mukana tommosissa pippaloissa kun joku ensin kertoo mikä on kääpiömäyriksen osotettu elinaika? Nyt se on 3,5 v. Eli....taitaa mennä vielä vuosia ennen kuin ehdin ajelemaan ihan sinkuna.
tounge.gif
Mutta voishan ne söpöt motoristitätisinkut tulla moikkaamaan mua. Ainahan sitä ihan pikkuretkelle ehtii vaikka koiruli takaboxissa.  
smile_org.gif
saattaa ne elellä 10-15v. mulla taas edellisiltana, -yönä ja -aamuyönä työkamun eläkejuhlat, niin eppäilen vahvasti etten hingu pyörän päälle koko lauantaina. yt:n myötä samalla ilmeisesti viimeiset isot yhteiset pileet mahtavalla työporukallamme. paitsi tallinnanreissu, mutta sinne ei kaikki pääse. mulla on yksi otus joka voisi ikävästi lyhentää mäykyn ikää, mutta se ei ole kivaa katottavaa. niin muuten lasketaanko sinkuksi kun on kolmen karvakasan yh-isä?

mitähän keliä se on luvannut tapahtumapäiväksi.
Ilmatieteenlaitos väittäis tällähetkellä +12 ja mahdollista tihkua sadetta, vähän aurinkoa ja kevyttä yläpilveä.
Forcea sanoo aika pitkälti samaa, sademäärä 0.5-1mm vettä ja lämpöä +13-14 astetta.

Nuo muuttuu edelleen kokoajan, mutta aika lupaavalta näyttää ettei pitäisi ainakaan pahemmin vettä tulla. Aurinko saattaa pilkahdella eikä nyt mitenkään järkyttävän kylmäkään olisi.
062802moto_prv.gif

Jos nyt ainakin sinne tammiston mäkkärille uskaltais tulla, jos pääsen vaan noista kaverin polttareista luistamaan ja jos ei sada ihan kamalasti ja jos, jos, jos...  Miks nää pk-ajot (ja sinkkuajotkin) on aina ihan väärinä päivinä mulle, sunnuntai ois paljon parempi. (toisinsanoen mulla on aina joku tekosyy jäädä pois) Koitan kyllä ilmestyy mestoille, hemmetin kiva ideahan tää on ja toivotaan että tuo sää suosis kun aika moni meistä tuntuu olevan sokerista ;)

Forecan sääkartassa on tosin vaan yks tippa ja siihen ei vissiin huku tai kuole ?

Back