• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Satakunta ajelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos taas sais pks:seudulta pienen porukan kasaan?
mulla lauantai aamusta ---> illasta teräs pylly ajo niin sunnuntaina toi olis sopiva reissu lepuuttaa peppua...
No jos oot lähdössä, niin mä oon Keimolan Nesteeltä starttaamassa klo 11:00. Siitä sitten jotain mutkia pitkin kohteeseen B.
062802moto_prv.gif

Lainaa (nalle_puh77 @ Heinä. 21 2009,08:57)
mulla lauantai aamusta ---> illasta teräs pylly ajo niin sunnuntaina toi olis sopiva reissu lepuuttaa peppua...

No jos oot lähdössä, niin mä oon Keimolan Nesteeltä starttaamassa klo 11:00. Siitä sitten jotain mutkia pitkin kohteeseen B.

täytyy passata.
heitin lenkin tietenkin väärinpäin ja sit koko matka kosteissa tunnelmissa
smile_org.gif

tänään maistuu
033102beer_1_prv.gif

Lainaa (nalle_puh77 @ Heinä. 21 2009,08:57)

täytyy passata.
heitin lenkin tietenkin väärinpäin ja sit koko matka kosteissa tunnelmissa
smile_org.gif

tänään maistuu
033102beer_1_prv.gif
OK. Ota ihan rauhassa vaan.
033102beer_1_prv.gif
Tuliks kilsat täyteen??

Me kiitetään ajoseurasta. Oli soraa, siis soraa ja vettä ja kaikkea siltä väliltä. Hieman päälle 300 m tuli täyteen. Leevi ei edes ollut v'synyt
eek.gif
Luulin et se olis ollut ihan poikki. Kivaa pätkää oli.

Hieno reissu taas, pienistä kuuroista ja sorasta huolimatta. Miten niin pieneen mieheen mahtuu niin iso pizza?  
eek.gif
500km tuli täyteen kun paluumatkalla keli vain parani...

Yksi tilannekuva matkan varrelta...  
biggrin.gif

img2142564.jpg

Kiitos ajeluseurasta mukana olleille.

No pitihän se malliks vähän sorapätkääkin vetää ton Hirvosen voiton kunniaksi.
bowdown.gif
Kiitti seurasta, 445km ovelta ovelle. Ihan mukavat parit pikku puikkaukset.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ai niin, ja jotenkin sopii. 60-70 luvun vaihteessa yhtä Honda merkkistä pyörämallia sanottiin lehmäksi. Jus nyt en muista mikä se oli, mut kuiteski.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

OK. Ota ihan rauhassa vaan.  Tuliks kilsat täyteen??

hieman vaille 1900km ja 19h + pari tuntia siltojen alla sadetta pitäessä.
062802jumpie_prv.gif

ens kesänä sit pitempi reissu ja tästä oppineena paremmat eväät ja kofeiini pillerit ois varmaan ihan ok juttu.
withstupid.gif

062802jumpie_prv.gif

ens kesänä sit pitempi reissu ja tästä oppineena paremmat eväät ja kofeiini pillerit ois varmaan ihan ok juttu.
withstupid.gif
OK. Hieno juttu. Paatko ss1000 paprut vetään?? Toi jotenkin tuntuu suht suoritettavissa olevalta reissulta toi ss1000. Vois koitta itekin vetästä ens kesänä. Mulla meni meitin yö ajoissa 14h ja 800 km, ja siinä oli tosi pitkää taukoo välissä. Toki hyvät vinkit on tarpeen, ja varmaan olis ns. kokenut kaveri mukana hyvä.
nixweiss.gif

lehmillä seisoo, vaikkei se jonkun mielestä oliskaa mahdollista.
mut hei, kyseessä on kuitenkin timber, ni sonnit lentää ja lehmillä seisoo.
baaa.gif

vai et soraa. palautetaanpa mieliin ketjun toinen viesti. eli heti avausviestin jälkeen. no, varmasti oli hyvä reissu, itse olin varmaankin kotiutumassa polttareista lähdön aikoihin, valmistautumassa treeneihin.

062802jumpie_prv.gif

withstupid.gif
OK. Hieno juttu. Paatko ss1000 paprut vetään?? Toi jotenkin tuntuu suht suoritettavissa olevalta reissulta toi ss1000. Vois koitta itekin vetästä ens kesänä. Mulla meni meitin yö ajoissa 14h ja 800 km, ja siinä oli tosi pitkää taukoo välissä. Toki hyvät vinkit on tarpeen, ja varmaan olis ns. kokenut kaveri mukana hyvä.
nixweiss.gif
joo ss 1000 paperit lähtee kun saa vaan kirjotettua puhtaaks.
vaikkakin pysähtelin usein ja pitelin sadettakin niin ei tullut edes mieleen et aika loppuis kesken.
pyörän kestävyys oli kyl hieman pelkona... jossain keskellä ei mitään keskellä yötä ja ei muuta liikennettä... siin vois alkaa miettiä uudestaan homman järkevyyttä.
rikesakon rajalla kun ajeleen niin saa tankit ja venyttelyt 100km/h eli ojalan laskuopilla jää vielä 8 tuntia päivää jäljelle.
se on vaan henkinen juttu toi aikataulu.
mut ens kerralla hieman pienempiä teitä on meinaa aika puuduttava 5km suoraa, mutka, 4km suoraa jne. jne
alkaa tuleen äkkiä uni silmään.
ens kevääks sit joku toinen reissu jos vaikka kerran vuoteen perinne.
062802moto_prv.gif

vai et soraa. palautetaanpa mieliin ketjun toinen viesti. eli heti avausviestin jälkeen
Niin, yhdessä tuumin matkalla totesimme, että ei pidä GT kartan päällystettyjen teiden päivitykset paikkaansa edes sen vertaa kuin GPS:N tai Google Maps:n  
crazy.gif

...mutta erno hoitaa sitten seuraavan reissun suunnittelun tai joku muu...
033102bebe_1_prv.gif

vai et soraa. palautetaanpa mieliin ketjun toinen viesti. eli heti avausviestin jälkeen
Niin, yhdessä tuumin matkalla totesimme, että ei pidä GT kartan päällystettyjen teiden päivitykset paikkaansa edes sen vertaa kuin GPS:N tai Google Maps:n  
crazy.gif

...mutta erno hoitaa sitten seuraavan reissun suunnittelun tai joku muu...  
033102bebe_1_prv.gif
hei, se on jo perinne, hyvi sä asphalttijeesus vedät!  
bowdown.gif

Back